شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 106 مامانی و نینی گولو

1390/9/4 23:05
نویسنده : نانا
311 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار زندگیم

امروز حسابی خسته شدیم مامانی ... از صبح که رفتیم خونه ی مامان بزرگ تا دختر خاله کارمون رو انجام بده تا همین الان که دارم برات مینویسم مامانی سرپا بوده  ....niniweblog.com

از صبح دنبال آرایشگاه بودیم ...!! چون آرایشگر مامانی بصورت یهووو آرایشگاهش رو تعطیل کرده !!niniweblog.comو دستمون موند توی حنا ... به ناچار رفتیم یه جای دیگه ... اونجاهم کارمون خیلی طول کشید ... نزدیک 2 ساعت ... و شما حسابی خسته شدی ... اما در عوضش مامانی خوشگل و تر تمییز شد !!niniweblog.com

بابایی زودتر از ما رسید خونه ... امروز سرکار بود ... تازشم زحمت کشیده بود رفته بود لباسایی که مامانی برای شما خریده بود رو از دوست مامانی تحویل گرفت ...niniweblog.com

مامانی برات خرید کرده ... اونم لباسای خوشگل و نااااااااااااااز ... لباسای کوچولو و خوشرنگ ... مبارکت باشهniniweblog.com

فرشته ی مامان ... اومدیم خونه و با بابایی شام خوردیم ... بعدشم چایی ... همینجور که داشتیم چایی میخوردیم یهویی چشم مامان افتاد روی فرش و چشمت روز بد نبینه ... دیدم یه ردیف مورچه دارن روی فرش راه میرن !! منم که تا مورچه ببینم خارش میگیرم ... خلاصه ... رد مورچه ها رو گرفتیم ولی دیدم به جای خاصی نمیرسن ... یعنی از پشت کابینت آشپزخونه میومدن تا وسط اتاق و بعد پراکنده میشدن !!!niniweblog.com

من که تازه پریروز خونه رو جارو کشیدم ... پس اینا اینجا چی میگن !!niniweblog.com

حشره کش آوردم و لونشون رو حشره کش زدم ... niniweblog.comالبته فقط دوتا پیس !! همونم بابایی نمیذاشت ... ولی میدونی که مامانی تحمل دیدن همچین صحنه هایی رو نداره !! البته دلشم نمیاد که حیوونا رو بکشه .. ولی مورچه روی فرش ... قابل تحمل نیست ...niniweblog.com

بعدشم بابایی جارو کشید روی فرشارو ...

تموم خونمون بوی حشره کش گرفته و مامانی داره از بوش خفه میشه ... با اینکه در اتاق رو باز گذاشتم و هود آشپزخونه رو هم زدم و هواکش حمام رو هم روشن کردم ولی بازم بوووووووو میاد ...niniweblog.comو من از کرده خودم پشیمانم شدیدا" niniweblog.comو بابایی هم با اخم نشسته روبروی مامانی !!! و من حالا فقط نگران شما هستم که حالت خوب باشه !!

این از کارای مفید امروزمون .... الته دو روز قبل هم خیلی مفید بودا ... چون مامانی فقط خواب بود !! niniweblog.comصبحونه میخورد و میخوابید ... ناهار میخورد و میخوابید ... بعد از شام هم که دیگه وقت خوابه !!

بابایی مهربون تو این دوروز افسردگی گرفت از دست مامانی !!niniweblog.comاز بس که مامانی خواب بوده

امروز هم چون کار داشتیم نتونستم بخوابم ...ولی الان خوابم میاد !!

پس بریم بخوابیم ...

عاااااااااااااااشقتم پسرم

 

niniweblog.comniniweblog.com

امروز 20 هفتت تموم شد(140 روز) 

 لباسای پسرملباسای پسرملباسای پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تربچه
5 آذر 90 11:19
فکر نکنم یک بار حشره کش زدن ضرر داشته باشه
لباس هاش هم خییییییییییییییییییییلی خوشکله
ایشلا زود بیاد و بپوشتشون


منم فکر نکنم خیلی ضرر باشه .. ولی دوست دارم به خودم گیر بدم !!
ممنون
nafasemaman
5 آذر 90 11:56
چه لباسای خوشکلی ایشالاه مبارک باشه / بسلامتی تنش کنی عزیزم


ممنونم عزیزم
مامان مانی جون
5 آذر 90 12:34
وای خوش به حالت
من که مثه دخترای دوره قاجاریه شدم

لباسای نی نی گولو هم مبارکش باشه


ههههههههه مگه اون مانی شیطون میذاره به خودت برسی ... میخوای خودم بیام به خدمتت برسم !!
ممنونم
مامان آريا
5 آذر 90 13:25
واي مورچههههههههههههه عزيزم يه دارو هايي هست مايعست و بدون بو براي همين مورچه از اونها بگير بده شوشو جون برات بريزه ضررشم كمتره
مي گم خوش بحالت كه اينقدر روزاتو مفيد مي گذروني و همش مي خوابي كاش منم تمام روزام اينقدر مفيد بگذره
واي كه دلم آب شد با ديدن اين لباساي خوشمل خوشمل اميدوارم ني نيت سالم به دنيا بياد تا لباسارو توي تنش ببينيم


همیشه مورچه نئداریم !! واسه همینم تعجب کردم از دیدنشون !!
انشالله که به موقع بیاد این لباسارو بپوشه
مامان مبینا
5 آذر 90 14:17
مامان خوشگل سلام،چه لباس های قشنگی چقدر با سلیقه انتخاب شدن مبارکش باشه.
راستی چجوری با پس زمینه سیاه عکس لباسها رو گذاشتی،من خیلی دوست دارم یه چند تا عکس از دخترم به این صورت بگیرم ولی با نور و پس زمینه مشکل دارم.راهنماییم می کنی عزیزم؟


سلام دوستم ...چشمات قشنگ میبینه ... براتون تو وبلاگ مبینا جون نوشتم که چطور عکس گرفتم ... امیدوارم بدردت بخوره
مامان نی نی
5 آذر 90 15:09
وااااااااای خدا چه لباسای نازی..مخصوصا از اون خال خالیه خیلی خوشم اومد..اینشالا تنش کنی و ازش عکس بگیری و ما هم ببینیم کیف کنیم


چشمات قشنگ میبینه عزیزم ..
آیرین
5 آذر 90 15:58
سلام عزیزم .....
مبارکههههههههههههههههه . وای وای چه خوشمله لباسای گل پسریییییییی .
دست مامان و بابای خوش سلیقه درد نکنههههه .
ایشالله از همشون به خوشی استفاده کنی خاله جون ...........

به به چه خوشگل شدی دوستممم ( خوشگلتر) مبارک .....
وووووویییییییی مورچه با اینکه تمیزه ولی
ای کاش خودت حشره کش نمیزدیییییییی .


سلام دوستم ...ممنونم خاله جون...
خداروشکر مشکلی پیش نیومد اینبار...
آوين
5 آذر 90 19:05
سلام من عاشق اون لباساي خوشگلتم فففففففففففدات شم به اين مامان خونسردت بگو زود تر برات اسم انتخاب كنه خاله جوني
اين اولين ماه محرمي هست كه تو در كنار مادري


سلام خاله جون ... خدا نکنه ...
مامان و بابایی دارن رو یه اسمه خوشگل فکر میکنن!
مامان مانی جون
5 آذر 90 20:29
گوشته خیلی کم بود نمیشد باهاش چیزی درست کنم انداختمش دور


هههههههههههه

بووووووووووووووس
زهرا
8 آذر 90 12:24
لباس های نی نی خان خیلی نااازن. ایشالا به سلامتی قدم نو رسیده مبارک بشه! اونوقت هی باهاش کلنجار برید که اینها رو تنش کنید و اون فسقلی هم هی دست و پا بزنه!



ایشاااالله ...