شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

در انتظار بهارم ...

1391/12/30 3:01
نویسنده : نانا
256 بازدید
اشتراک گذاری

*

٧ سینم امادست ...

ظرفای شیرینیم پر از شیرینی های تازست ...

آجیل توی ظرف بلورش چشمک میزند ...

میوه های شسته و تمییز خودنمایی میکنند ...

شکلاتها با اون پوسته های رنگی رنگی به همه ی غمها میخندند ...

...

سبزه و سیر و سرکه ... سماق و سمنو و سنجد ... سیب و سکه ...

بوی عود و شمع

سالی نو در راه است

اما

توی دلم خیلی چیزها آماده نیست ...

توی دلم خیلی جاها خالیست ...

توی دنیایم .. تو هستی و تو و تو ...

نبودنهایشان را با بودنت پر میکنم ...

این هم فالیست بر این دور از زندگی ...

جایشان خالی ... جایت مستدام ...

 *

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانی جون
30 اسفند 91 19:22
نارینهء عزیزم نوروزتون مبارک
میدونم که جاهای خالی دلمون با هیچی پر نمیشه اما آرزو میکنم که جاهای خالی دلت بیشتر نشه
دوستون دارم
ببوس بهدادمو


ممنونم دوست خوبم ...
انشالله که جا خالی ها با شادی پر بشه

سجاد
19 فروردین 92 23:54
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...


چشـــــــــــــــــــــــــم