شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 53 مامانی

1390/3/1 1:01
نویسنده : نانا
229 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار نارنجم

دو ماه از بهار گذشت ... دوباره خرداد شد ... همیشه این ماه منو یاد امتحانای مدرسه میندازه ... یاد اونوقتا که سرمون به دفتر و کتابمون گرم بود و از غصه های مامان و بابا بیخبر بودیم ...اونوقتایی که تنها دغدغه ی زندگیم درس خوندن و دیر نشدن مدرسم بود ... اونوقتا که دنیامون تو حیاط  مدرسه و شیطنتهای تو راه مدرسه خلاصه میشد...niniweblog.com

انگار همین دیروز بود ... هیچوقت برای امتحان استرس نداشتم ... چون اینقدر میخوندم که تمام کتاب رو از بر میشدم !!! به قول امروزیها کتابو میخوردم ...خداییش درس خوندن تو ذاتمون بود ... همه خاله هات و دایی جونات درسشون در حد عالی بود ... باباییتم همینطور ... زرنگ بودن تو خونشونه ... البته به جز عمو جونت که شنیدم نمره هاش ناپلئونی بوده !!niniweblog.com

با همچین پدر و مادر خوش سابقه ای تو هم حتما شاگرد زرنگ کلاستونی عزیزم ...niniweblog.com

 

امتحانای مدرسه رو که با خوشحالی و دلخوشی گذروندیم ... حالا رسیدیم به امتحانای زندگی ...niniweblog.com

قربون خدا جونم برم که از پارسال تا حالا فقط داره از ما امتحان میگیره ... اونم چه امتحانایی !!! امیدوارم ختم به خیر بشهniniweblog.com 

این پست رو گذاشتم تا بهت یادآور بشم ... سه ماهه دارم انتظارتو میکشم و تو هنوز داری برام ناز میکنی ...niniweblog.com

خودم و بابایی هر دو نازتو خریداریم

دوستت دارم  niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سما
1 خرداد 90 2:07
سلام عزیزم نگو از مدرسه که دلم می خواد بال بزنم و برگردم به اون دوران
مامان تربچه
1 خرداد 90 7:04
سلام عزیزم
واااااااای امتحان
من با این که درسم خوب بود ولی همیشه استرس داشتم
و اما در مورد امتحان زندگی
توی این چند روزی که پیش خاله ی شوشو می رفتیم، چیزهایی راجع به ناباروری شنیدم که امتحان من و تو در برابرشون هیییییییچه
چیزهای فوق العاده عجیب و ناراحت کننده
خدا رو شکر کردم که امتحان من به اون سختی نیست.
در ضمن، 3ماه که چیزی نیست گلم
من 3ساله منتظرم
اما ان شاالله بعد از عمل شوشو و تا چند ماه دیگه با یک خبر خووووووووب آپ میکنی


درسته ... امتحانای ما هنوز به جای سختش نرسیده و همینش جای شکر داره ... خدا به هممون رحم کنه و با چیزای سخت امتحانمون نکنه
مامان پارسا جون
2 خرداد 90 8:29
عزیزم هیج وقت از رحمت خدا نا امید نشو هیچ کار خدا بدون حکمت نیست حتما بهترینها در انتظارته

زندگی قانون باورها و لیاقتهاست...
همیشه باور داشته باش لایق بهترینهایی.


ممنونم عزیزم
مامان تربچه
2 خرداد 90 16:44
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر آینده


ممنونم عزیزم ... انشالله سال دیگه تربچه جون تو بغلته .. ایشالله
گل یاس
3 خرداد 90 12:04
سبدی هست در اندیشه من که پر از گل بدهم هدیه به تو غافل از اینکه تو خود ناب تری یک جهان گل بخورد غبطه به تو
روزت مبارک عزیز دلم


مرسی عزیییزم