شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 8 مامانی

1389/11/23 16:42
نویسنده : نانا
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

خوبی مامانی ؟؟  از اون بالاها چه خبر ؟؟

شنیدم امروز یه فرشته از زمین مهمونتون شده .... یکی مثل تو .....

 

 فرشته مال یه مامان منتظر بود .... یکی مثل من ....  ولی به جای اون مامان من از خدا گله دارم ....

 

 نی نی مرضیه دوباره پرکشیده ....

موندم تو حکمت خدا

آخه قربونت برم ... خدا جونم .... همه آدما که ظرفیت این امتحانارو ندارن

بار اولش قابل تحمله ... ولی وقتی شد دوبار ... آدم میشکنه .... 

بازم حکمتت رو شکر ....

 

خدایا من صبر و تحملم کمه هاااااا

 

 

عسلکم

از فردا ختم نادعلی داریم ... میدونی فردا چه روزیه ... شروع امامت مهدی موعود ... و من اینو به فال نیک میگیرم

 

انشالله خودش کمکمون کنه و ما رو از چشم انتظاری در بیاره

 

نازنینم

مراقب خودتو و دوست جدیدت باش

 

دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)