شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 90 مامانی و نی نی گولو

1390/7/30 12:41
نویسنده : نانا
370 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار نارنج مامان

خوبی عزیز دلم ؟؟

مامانی که از دست کارای بابایی دائم در حال شوکه شدنه !!

بابای مهربون بازم ما رو شوکه نمود ... !!

روز پنجشنبه ... بابای از اداره باهام تماس گرفت و گفت عصر همراه یکی از دوستانش میرن جایی و یه کم دیرتر میرسه خونه .... کمتر پیش میومد که ازین کارا کنه ...

خلاصه که عصری بابایی رسید خونه ... با یه بسته تو دستش و یه لبخند بزرگ رو صورتش .... عاشق این لبخندشم !!

در این لحظه مامانی میخواست غش کنه از خوشحالی ... میدونی چرا ؟

بابایی مهربون برای اینکه مامان نینی گولو راحت باشه و بتونه هر روز برای عزیزش مطلب بنویسه ... یه لپ تاپ خریده !!

و این یعنی یه سورپرایز بزرگ !! کلی خوشحال شدم ... و حسابی ازش تشکر کردم ...

بعد از شام خوردن ... دوتایی نشستیم پای لپتاپ و از همه چیزش سر در آوردیم ....

این کار بابایی خیلی مفید بود ... چون تا چند وقته دیگه که بخوام سیسمونی نینی جونمون رو بچینم مجبورم سیستم قبلی رو جمعش کنم .... پس از الان خیالم راحته که وبلاگ نینی جونم همیشه آپه !!

اینم از سورپرایز دوباره ی بابایی

عزیز دلم ...

بابایی مهربونت از همین الان برای راحتی من و شما داره همه کار میکنه ... انشالله ما هم بتونیم قدر خوبیهاشو بدونیم ... من از همین حالا و شما هم از وقتی که پریدی تو بغلش ...

دوستت دارم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارسا جون
30 مهر 90 12:56
سلام نارینه جون مبارک باشه خانومی


سلام مامانی ... ممنونم
مامان گیسو
30 مهر 90 12:58
سلاممممممممممم عزیزم خوبی ؟
مبارکه نارینه جونم
ان شاا... تو همین لب تاپ عکس شکوفه نارنجمونو بگذاری و ما هم از دیدن روی گلش ذوق کنیم دوست گلم
بوسسسسسسسس


سلام مامان جونم ... سلامت باشید ... انشالله
سارینا
1 آبان 90 10:26
مبارکت باشه عزیز ذلم


ممنونم
مامان تربچه
1 آبان 90 12:36
مبارککککککککه



مرررررررررسی
آیرین
1 آبان 90 15:59
مباررررررررررررررکه عزیزم . دست بابای بهارنارنج درد نکنه .......

منتظر عکسای سیسمونی و عکسای خود بهار نارنج هستیم با لپ تاپ جدید ...

بوووووووووووووووووووووووس


مرسی خاله جون ... بزودی در این مکان عکسهای بهار نارنج منتشر میشود !!
مامان آريا
2 آبان 90 15:02
دست بابايي مهربون درد نكنه كه براي آسايش ماماني گل و ني ني خوشگلش هركاري مي كنه اميدوارم سايش هميشه بالا سرتون باشه
لپ تاپ جديد هم مبارك


انشالله
ممنونم عزیزم