شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 96 مامانی و نی نی گولو

1390/8/11 11:22
نویسنده : نانا
345 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار نارنج مامان

بازم یادم رفته بود برات بگم !!! مامانی بی حواس شده حسابی !! مهمترین نکته ای که بخاطرش اومدم و پست قبلی رو نوشتم یادم رفت !

از اول هفته قبل یعنی از وقتی که وارد هفته 17 شدیم یه تکونای کوچولویی حس میکنم ... البته تکون که چه عرض کنم !! ویبره !!

وقتی مامانی دراز میکشه شما هم شروع میکنی به شیطونی ... انگار که جات باز میشه ... هی از اینور دلم میری اونور ... با چی بازی میکنی مادر !!niniweblog.com

 

بار اولی که کارت رو حس کردم ... یکدفعه خشکم زد ... حس عجیب و شیرینی بود ... مطمئن نبودم که خودتی ... ولی وقتی دیدم جات رو عوض کردی و این کارو تکرار کردی ... دیگه مطمئن شدم . نیشم تا بنا گوش باز شد ... وقتی برای بابایی توضیح دادم باورش نمیشد ... حقم داشت خوب ... چون این من بودم که داشتم زیباترین حس دنیا رو تجربه میکردم !!!

حالا هر روز مامانی رو سورپرایز میکنی ... مخصوصا وقتایی که داریم غذا میخوریم !! شکمو !!

منم فوری نیشم باز میشه و بابایی میگه بازم ؟؟!!

تازه یه کار جالب دیگه هم میکنی ... وقتایی که مامانی به پهلوش دراز میکشه ... میری جهت مخالف شکمم و تا وقتی مامانی جابجا نشده همونجا میمونی !!! خوشحالم که از خودت خوب مراقبت میکنی !!

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

امروز یه همسایه جدید برامون اومد ... همسایه قبلی یه عروس و دوماد بودن که تازه 5 ماه بود ازدواج کرده بودن ... ولی زود اسباب کشی کردن ... چون خدا زودی بهشون یه فرشته ی کوچولو هدیه داد و خانومه همسایه نگران جا نشدن سیسمونی نینیش بود و ترجیح دادن که خونشون رو عوض کنن ... حالا یه عروس و داماد دیگه میخوان بیان .. امروز هم جهاز اوردن و تا اخر ماه هم عروسیشونه ...

انگار که قسمت این خونه عروس و دوماده !! هر کس که تا حالا جابجا شده با لباس عروس اومده !!!

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

امروز مامانی بدغذایی کرد و یه چیز مفید خورد !!! ماهی !!! هر چند موقع شستن و اماده کردنش کلی حالت تهوع گرفتم ولی چون بقیه ی زحمتاش رو بابایی کشید خیلی اذیت نشدم ... خیلی چسبید ... نوش جونت !!

عصری داشتم وبلاگت رو ورق میزدم ... دیدم چند ماهیه که پستات ساده شدن ... این قلبا رو واسه این میذارم ... !!

البته سعی میکنم از پست بعدی رنگ و لعابش رو بیشتر کنم !!

دوستت دارم فرشته ی کوچولوی خودم

 

niniweblog.comniniweblog.com

 

امروز 1٦هفته و 5 روزته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان تربچه
11 آبان 90 20:44
وااااااااااای الهییییییییی
موقع تکون های این شکوفه ی نااااااز یاد من هم باش


حتما دوس جونم ... اگه یادم نره !!!
مامان مانی جون
11 آبان 90 22:50
راستی راستی حواس پرت شدی
قرار بود تو پست بعدی عکس کلاه رو گوشی نی نی جونو بذاری اما دو تا پست گذاشتیو خبری از عکس نیست


به نکته ی خوبی اشاره کردی !! کلاه رو باید رو سر یه عروسک بذارم و عکس بگیرم تا مدلش معلوم بشه .. همینجوری خوشگل نمیشه ... ولی میذارم
آوين
12 آبان 90 0:49
سلام عزيزم نارينه جونم
اين تكون ها يكي از هزارمين تجربه شيرينيه كه توي اين 9 ماه حس ميكني
اظهار وجود نيني مبارك.....بوس


سلام دوستم ... منتظرم تا بقیشو تجربه کنم انشالله ...
ممنونم
مامان آرین
12 آبان 90 12:02
بفرمایید توی وبلاگمون با یه پست خوشمزه پذیرایی بشین
آسیه
13 آبان 90 1:57
به به تبریککککککککککک میگممممممم
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نی نی رو از طرف من ببوس



ممنونم ... حتما خاله جون
مامان گیسو
14 آبان 90 1:38
ایییییییییییی جونممممممممم
مبارکههههههههههه دوست گلم
همیشه اولین بارش یاد آدم می مونه و هیچ لذتی بار اول نمی شه
بوسسسسس


سلامت باشید عزیزم ... واقعا که حک شده توی ذهنم
مامان آريا
14 آبان 90 11:07
عزيزم خيلي خيلي خوشحالم كه زيباترين حس دنيارو تجربه كردي واقعا"‌خيلي لذت داره نگران بابايي هم نباش چند وقت ديگه تكوناي ني نيتون بيشتر مي شه و بابايي مي تونه دستشو بزار روي شكمتو تكوناشو حس كنه تازه بعضي وقتا اين تكونا با چشم هم ديده مي شه
اي ماماني تنبل هنوز براي ني ني مون اسم انتخاب نكردين


ممنونم مامان جون .. امیدوارم اونروز زودتر برسه تا بابایی هم این حس قشنگ رو تجربه کنه

موفق شدیم اسم دختر رو به توافق یرسیم !!
مامان رها
14 آبان 90 11:22
سلام عزیزم بازم ماهی بخور خیلی خوبه خیلی عزیزم مواظب بهار نارنج باش


سلام دوس جونم ... حتما ...
مامان پارسا جون
14 آبان 90 17:23
مراقب خودت و گلت باش عزیزم


حتما عزیزم