شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 97 مامانی و نی نی گولو

1390/8/14 12:33
نویسنده : نانا
362 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار زندگیم

خوبی مامانی ؟؟ این چند روزی حسابی نگرانتم ... حتی الان که دارم برات مینویسم ...niniweblog.com

آخه فرشته ی نازم کجا رفتی قایم شدی که مامانی هرچی دنبالت میگرده پیدات نمیکنه !! چرا یهو اینقدر آروم شدی و نمیذاری مامانی تکونای نازت رو حس کنه ؟؟niniweblog.com

نمیگی مامانی دلش کوچیکه زود نگرانت میشه ؟

با امروز 3 روزه که تکونات رو حس نمیکنم ... دقیقا از همون موقع که اومدم و پست گذاشتم که اولین تکونات رو حس کردم !!niniweblog.com

با اینکه همه میگن عادیه توی این سن !! ولی مامانی دلش نگرانته ... بازم فکرای ناجور میاد تو سرش ... اما چون حاله عمومی مامانی خوبه خیلی استرس ندارهniniweblog.com

مامان جونی .. خواهش میکنم 2تا لگد حواله ی مامانی کن تا از این نگرانی در بیاد !!!!!!niniweblog.com

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 میخواستم این پستت رو همینجا تموم کنم ولی یادم اومد که یه چیزی رو باید میگفتم و نگفتم !!!!niniweblog.com

 ولی الان یادم نمیاد !!niniweblog.com(شوووووخی بودا اااا )

من و بابایی دوتا اسم دختروونه ی ناز برات انتخاب کردیم .. البته فعلا !!

ولی برای اسم پسروونه هنوز به توافق نرسیدیم ...

حالا هر وقت اسم پسرونت رو هم انتخاب کردیم برات میگم ...

تا همینجاش هم کلی کار مهمی بود ... به توافق رسیدن من و بابایی !!

بعدشم ... اون کلاه روگوشی که برات بافتم ازش عکس هم گرفتم ولی چون بدونه پاپوشه هنوز ... فعلا عکسش رو نمیذارم ...

دیگه این چند روز اتفاق خاصی نیفتاده که مامانی برات بگه ... به جز همون یه مسئله که بالا برات گفتم بود .. فقط !!niniweblog.com

یه مطلب مهم دیگه اینکه :

از امروز وارد 5 ماهگیت شدیم ... نمیگم خیلی زود گذشت ... میگم خیلی خوش گذشت ...niniweblog.com

به نظر خودم که راحت ترین بارداری رو داشتم ( یادم باشه یه اسپند دود کنم )niniweblog.com

البته به جز مسئله ی مسواک که هنوز هم نمیتونم 2 دقیقه ازش استفاده کنم !!! نه ویاری ... نه تهوعی ... نه اذیتی !! کلا خوب بودniniweblog.com

البته تازگیها هم بیخوابی اومده سراغم ... که  میگن اینم عادیه !!!niniweblog.com

در کل شما نینیه آروم و بی دردسری بودی ... و خیلی انگشتت رو تو اعضائ مامانی فرو نکردی ...niniweblog.com

الانم دیگه بیشتر ازین برای مامانی ناز نده ... مامانی دلش به تکونای نامحسوس تو خوشه !!

بووووووووووس براتniniweblog.comکوچولوی نازدار مامان !!!

niniweblog.comniniweblog.com

امروز 17 هفته و 1 روزته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

آوين
14 آبان 90 12:22
عزيز دلم اين حالت ها توي اين ماه ها طبيعي اگه ماهت يه كم بيشتر بود جاي نگراني داشت هر موقع اينطوري شدي يه چيز خيلي شيرين بخور و به پهلو دراز بكش


ممنونم عزیزم ... شیرینی هم تست شد ... ولی انگار نینیمون تنبلتر از این حرفاست !!
مامان گیسو
14 آبان 90 12:33
سلام نارینه جونم خوبی؟
نگران نباش دوستم طبیعیه چون هنوز خیلی کوچولو هستش ممکنه نتونی خوب حس کنی
وای خیلی مبارکهههههههه ان شاا... باقی راه رو هم به سلامتی طی کنی
بوسسسسسس


سلام مامان طلا ... نگرانیم خیلی کمتر شده .. از وقتی مامانای با تجربه مثل شما بهم گفتن که این حالت عادیه ...
بازم ممنونم
میبوسمتون
مامان گیسو
14 آبان 90 12:33
خیلی ها تو این هفته (17) هنوز تکونو حس نمی کنن از هفته 20 واضح می شه


پس اونا که من حس کردم چی بود !!!!!!!!! هوا!!

هههههههه
nafasemaman
14 آبان 90 12:35
ایشالاه به سلامتی / نینی کوچولو هم از بس شلوغ کرد دیگه خسته شده فعلا داره استراحت میکنه تا دوباره شرو کنه به گل کوچیک بازی کردن


سلامت باشید .... انشالله که در حال استراحته !!
مامان آرین
14 آبان 90 13:37
مامان همیشه نگران قربون اون شکوفه بهارنارنج بشم که مامانیشو اذیت نکرده اصلا مواظب خودت باش


ههههه .. چکار کنم خوووووب ... نگرانی دست از سرم بر نمیداره !!
مراقبم حتما ..
مامان مانی جون
14 آبان 90 13:44
من که هفته 13 میدونستم نی نیم پسره اما 16 هفته 100% بهم گفتن پسره
الان 17 هفته ای به نظر من الان نی نیت رو نمایی کرده


به سلامتی عزیزم ... حتما الان معلومه ...
مامان پارسا جون
14 آبان 90 17:22
سلام نارینه جون خوبی؟
نگران نباش گلم چند روز طبیعیه
خوب نی نی کوچولوت در حال استراحته دیگه


سلام عزیزم ... شکر
ممنون مامان جون ... آخه چقدر استراحت !!! تنبل
مامان آرین
15 آبان 90 10:13
گلم خوبی ؟ نی نی خوبه ؟


ممنونم ... شکر ... ما خوبیم
مامان تربچه
15 آبان 90 11:41
آیا در رویاهایتان، سبکبالی و لذت پرواز را احساس کرده اید؟
عرفه، رویایی است که به حقیقت می پیوندد

التماس دعا



محتاج دعاییم عزیزم
مامان آريا
15 آبان 90 11:51
عزيزم غصه نخور توي اين ماه اين حالت ها عاديه ولي براي اينكه خيالت راحتم بشه با دكترت در ميون بزار
هوراااااااااااااااااا بالاخره اسم دخترو انتخاب كردين
عزيز خاله پنج ماهگيت مبارك


چشم دوست جونم ... حتما به دکترم میگم
ممنونم خاله جون
مامان آريا
15 آبان 90 11:51
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک



عید شما هم مبارک
neda
15 آبان 90 23:47
salam dustam
eiyde to va nini golit tabrik
man az khanandehai webet hastam
bara manam doa kon tu in shab aziz khoda eiydi mani ye nini salem saleh behem bede
bus vase nini goli va mamanesh


سلام دوس جونم ... برای همه ی منتظرای نینی دعا میکنم ... مخصوصا" برای ندا جونم ... البته اگه قابل باشم