شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 99 مامانی و نی نی گولو

1390/8/18 16:45
نویسنده : نانا
284 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار نارنجم

خوبی پسر/دختر نازم ؟

مامانی که شکر خدا بهتره ... بخاطر پرستاریهای بابای مهربون و بخورهای سرساعتش !! حالمون زودی داره خوب میشه ...niniweblog.com 

این روزا هوای تهران حسابی برفیه ... با اینکه مریض بودم ولی دیدن بارش برف از پشت پنجره بهم روحیه داد و سرحالمون آورد ...niniweblog.com 

عزیز دلم ... این دوروز به استراحت گذشت ... البته دیروز 2 ساعتی با بابایی بیرون بودیم ... رفتیم پیش خانوم دکتر و برگشتیم ... اونم توی هوای برفی !! خیلی هم چسبید ...niniweblog.com 

خداروشکر فعلا اوضاعمون روبراهه ... خانوم دکتر برام سونوی سلامت نوشت تا 10 روز دیگه انجامش بدم ... بعدشم فشارم رو چک کرد .. 14 بود ... این من و دکتر رو نگران کرد ... و من کمی هم مضظرب  شدم  .niniweblog.com.. دکتر پیشنهاد داد برای رفع استرسم یه سونو تو مطب انجام بدم ... سونو شدم ... همه چیزت نرمال و خوب بود ... رشدت خوب بود حجم کیسه ی شنات هم نرمال بود ... و این یه کم از نگرانی مامان رو کم کرد ...

بعدش خانوم دکتر بصورت دقیقتر بررسیت کرد تا شاید بتونیم جنسیتت رو تشخیص بدیم ... ولی شما تکونات خیلی کم بود و پوزیشنت رو عوض نمیکردی که بتونیم چیزی رو تشخیص بدیم ... اولش گفتم شاید خوابی ... ولی دیدم نه بیداری ولی انگار دلت نمیخواد ما چیزی رو که باید ببینیم !!niniweblog.com

به دکتر گفتم بخاطر گلوم مصرف شیرینیجاتم کم بوده و نی نی گولوم انرژی نداره ... اونم حرفم رو تایید کرد و بیخیال قضیه شد ...

حالا باید تا 10 رو دیگه صبر کنم تا بفهمم که گل دختری یا گل پسر ...

niniweblog.com///niniweblog.com

خانوم دکتر مصرف نمک رو برام قدغن کرد ... باور کن تا الانشم من همیشه غذاهام بی نمک بوده!!! نمیدونم این فشار خون از کجا پیداش شده ... niniweblog.com باید بیشتر مراقب باشم ... چون توی این هفته های کم فشار خون گرفتن خطرناکه

بعدشم وزنم چک شد که 1 کیلو اضافه شدم ... حالا شدم یه مامانه 75 کیلویی !!niniweblog.com

بگم برات از سونو ... ماشالله خیلی بزرگ شدی ... دیگه همه ی اندامت قابل تشخیصه ... دستای نازت ... پاهای ریزه میزت که با همه ی کوچولو بودنشون جلوی دید مارو گرفته بودن ... کله ی خوشگلت ... و اون قلب کوچولوت که با تالاپ و تولوپ کردنش مامانی رو شاد میکنه ... خداروشکر ... همه چیز عالی بود و نرمال ... حتی سنت هم دقیقا همونیه که باید باشه ... نه یکروز جلوتر نه یکروز عقبتر ....

قدتم که دیگه نگو ... ماشالله اینقدر بلند شدی که دیگه توی عکس سونوت جا نشدی ماااااادر !!niniweblog.com

عکستم خیلی خوشگل افتاده !!

خداروشکر .... بعد از سونو یه کم دلم اروم شد ... تا حالا اگرم یه کم بی دقتی کردم توی غذا خوردنم از این به بعد باید خیلی خیلی مراقب باشم ...

از دیشب تا حالا نگرانم ... یه نگرانیه جدید !!niniweblog.com

بابایی میگه نگرانیت بی مورده ... چون فشار خون با رعایت کردن رژیم برطرف میشه ... ولی من بازم دلم شور میزنه و عذاب وجدان دارم ...niniweblog.com

کاش که زودی نگرانیم رفع بشه ...niniweblog.com

 

خداجونم نذار صدمه ای به فرشته ی کوچولوم وارد بشه ... خودت مراقبش باش

دوستت دارم فرشته کوچولوی خدا

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

امروز 17 هفته و 5 روزته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تربچه
18 آبان 90 16:25
نارینه جونم یکی از عوامل بالا بودن فشار خون همین استرس هست
پس سعی کن کنترلش کنی



باشه مامان تربچه سعی میکنم
مامان تربچه
18 آبان 90 16:25
دوباره سلاااااااااااام "ماه بانو" افتتاح شششششششششششد هوراااااااااااااااااااااااا خوشحال میشم سر بزنی http://torobche.niniweblog.com/post124.php
آوين
19 آبان 90 0:44
سلام عزيزم از اينكه ميبينم بهتري خيلي خوشحالم
زياد نگران فشار خون نباش بارژيم درست ميشه
تا ده روز ديگه اسم نيني گولو هم انتخاب كن تا كم كم ديكه با اسم خودش صداش كنيم دو تا اسم خوشگل يه دخملونه يه پسملونه


سلام دوس جونم ... ممنونم .. امیدوارم زودی فشارم درست بشه ...
داریم روی اسم پسملی فکر میکنیم ...
nafasemaman
19 آبان 90 9:13
خیلی خوبه که حالتون خوبه /امیدوارم هیچ مشکلی نداشته باشید


ممنونم عزیزم ...
مامان رها
19 آبان 90 10:52
سلام خانم گل تو رو خدا اینقدر استرس نداشته باش عزیزم فشارت با رژیم درست میشه مطمئن باش بشرطی که استرس نداشته باشی


سلام دوستم ... من نمیخوام استرسو ... اون منو میخواد !!
مامان آريا
22 آبان 90 10:39
نارينه جون استرس زياد هم يكي از عوامل بالا و پايين رفتن فشار خونه پس از نگراني و اضطرابت كم كن خدارو شكر كه همه چيه ني نيمون خوب خوب بوده اميدوارم به زودي عكس خوشگلشو برامون بزاري توي سايت


سعی میکنم که استرس نداشته باشم ...انشالله
فرنوش
24 آبان 90 15:06
خدايا به حق شاه مردان / مرا محتاج نامردان مگردان
فرا رسيدن عيد غديرخم بر عاشقان آن حضرت مبارک
دلا امشب به مي بايد وضو کرد / و هر ناممکني را آرزو کرد
عیدت مبارک عزیزم
نارینه جونم سلام خوبی ؟بهار نارنج گلم خوبه ؟


سلام عزیزم ... ما خوبیم ... عید شما هم مبارک