شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 104 مامانی و نینی گولو

1390/8/29 22:17
نویسنده : نانا
292 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار نارنجم ...

خداروشکر که خوب و سلامت بودی ....niniweblog.com

بخاطر خوب بودن شما مامانی هم خوبه ...

چقدر انتطار کشیدن سخته !!! انتطار کشیدن توی اتاق سونوگرافی از همه ی انتطارا سخت تره !!!niniweblog.com

امروز از ساعت 3:30 تا 5 منتظر دیدنت بودیم .... خیلی خسته شدیمniniweblog.com

ولی با اون تکونای نازدارت خستگی رو از تن مامان و بابا بیرون کردی ... با اینکه مامانی تا وقتی نوبتش بشه دوتا آبمیوه خورد ولی بازم تکونات کم بود !!! معلوم شد که تنبل خان تشریف دارید ...

خداروشکر همه چیزت خوب بود ... هر چند این بار هم دکتر سونو به زور حرف میزد و فقط روی موارد ضروری زوم میکرد !!! ولی بازم خوب بود دیگه ... شما هم که نینیه خوبی بودی و همه جاتو گذاشتی ببینیم ...!!niniweblog.com

الهی مامانی فدای اون پاهای کوچولوت بره که بیشتر از همه جات تکون میخورد ... همینجور رو هوا تکونشون میدادی و دله مامانی رو ضعف میآوردی ...niniweblog.com

نمیدونم چرا رو زبونم نمیاد بگم پسرم ... انگاری همون اسم بهار نارنج بیشتر بهت میاد ....

از امروز رسما" شدم مادرشوهر آینده !!!!!niniweblog.com

چون جنسیتت اخرین چیزی بود که دکتر بهم گفت منم توی جمله های اخر برای دوستام گفتم که نینی گولو یا همون شکوفه ی بهار نارنج آقا پسر تشریف دارن ...niniweblog.com

حالا باید بگردیم دنباله یه اسم قشنگ برای شکوفه ی بهارمون ...

دوستت دارم پسرکم

niniweblog.comniniweblog.com

پ.ن : قسمت اول این پست رو بصورت ضربتی نوشتم تا دوستای گلم که پابپای من منتظر بودن از چشم انتظاری دربیان

حالا برات میگم ... وقتی از اتاق سونو اومدم بیرون ...بابایی درباره سلامتت پرسید چون نیومده بود توی اتاق ... و منم گفتم که خوب بودی ... بعدشم پرسید که خوب ؟؟ منم گفتم چی ؟؟ میخواستم یه کم اذیتش کنم ولی دلم نیومد ... گفتم که کاکل زری داریم ... بابایی هم یه دونه از اون لبخندبزرگا تحویلم داد niniweblog.com ... منتظر گرفتن جواب نشستیم

توی جواب سونو 3 جور برات تعیین سن شده بود !!! که فقط یکیش با حساب و کتاب مامانی جور بود و اون دوتای دیگه هم با اختلاف 3 روز بیشتر و 1 روز کمتر بودن !! البته خیلی هم فرقی نمیکنه ... پیش میاد ... مهم اینه که همه چیز نرمال بوده و شما صحیح و سالم تو شیکم مامانی هستی ...niniweblog.com

بعد از سونو با بابایی رفتیم حرم عبدالعظیم ... چون مرکز سونوگرافی نزدیکه حرمه ... اذان گفته بودن ... نمازمون رو توی حرم خوندیم ... خیلی هم کیف داد ... چون چند ماهی بود نرفته بودم حرم ... بعد هم زیر نم نم بارون اومدیم سمت خونه ...niniweblog.com

عزیز دلم ... مامانی چقدر کار داره ... تا دیشب منتظر این بودیم که ببینیم امسال توی این خونه موندگاریم یا نه ... امشب موندنمون قطعی شد و حالا باید به فکر تر تمییز کردن خونه و آماده کردنش باشم ... البته اگه مامانی همت کنه و دست از تنبل بازی برداره !!

خدایا هزاران بار شکرت

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

امروز 19 هفته و 2 روزته ... (135 روز )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

setareh
29 آبان 90 22:50
به به مبارکه بالاخره گل پسرمون رونمایی کرد ............


تبریک میگم عزیزم ............خدا روشکر که همه چیز خوب بوده .......ولی از همون تنبل خان گفتنت معلوم شد هههههههه بوسسسسسسسسسسس


ممنونم ستاره جون ... برا شهراد همبازی میارم !!
مامان نی نی
29 آبان 90 22:56
پس مادر شوهر شدی..خدا براتون حفظش کنه اینشالا عروسیش رو ببنین...


ممنونم عزیزم ... انشالله برای شما
dp
30 آبان 90 0:09
با سلام و تبریک بخاطر وبلاگ قشنگتون . وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . ملیسا خانم خوشحال می شن اگر مهمون وبلاگش باشید . ممنونم .


سلام دوست خوبم ... حتما میام پیشتون
nafasemaman
30 آبان 90 0:12
عزیزم منم برات خوشحالم ایشالاه به سلامتی ایشالاه اقایی بشه واسه خودش



ممنونم عزیزم ... انشالله نینیدار شدنتون

آوين
30 آبان 90 1:08

وووووووووواي كه جايزه من يادت نره من اولين نفري بودم كه بهت قول دادم يه گل پسرو بارداري
خدارو هزار مرتبه شكر كردم كه سالم و سرحال بود
راستش رو بخواي دارم از خواب ميميرم ولي بازم دلم طاقت نياورد تا صبح صبر كنم اومدم يه خبري ازتون بگيرم
واقعاٌ شرمندم يادم رفت بهت سلام كنم عزيزم
سلام
بازم ميگم جايزه كه قولشو دادي يادت نره


سلام عزیزم... ممنونم که یادمون بودی ...
جایزه که قابل شمارو نداره ...
فعلا این هدیه کوچولو از طرف منو گل پسر رو قبول کن
یه بووووسه گنده برای شما
مامان تربچه
30 آبان 90 10:14
هوراااااااااااااااااااااااااااا
گل پسر، قند عسل ، كاكل به سر
مبارکککککککککککه



مرسی دوستم ... انشالله برای شما ...هر چه زودتر
آیرین
30 آبان 90 11:11
قربون این کاکل زری برممممم که بلاخره رضایت داد و رونمائی کرد هههههههه
معلومه پسرمون با حجب و حیاس ......

عزیزم خداروشکر که همه چیز خوب و نرمال بوده خدارو هزار مرتبه شکرررررررررررررررر .
بازم یه دنیا تبررررررررررررریک ...
میبوسمت مادر شوهر گرامی . بوووووووووووووووووووووووووووووس


ممنونم عزیزم ... پسرم به باباش رفته !!!
سارا
30 آبان 90 13:44
مبارک باشه نارینه جونم.
ان شاءالله که به سلامتی این شاه دومادمون دنیا بیاد.
حسااابی تبریک


سلامت باشی عزیزم ... انشالله
مامان رها
30 آبان 90 14:02
سلام عزیزم مبارکه کاکل زری به سلامتی و دل خوش حالا دیگه نوبت خرید کردنه وقتی جنسیت معلوم شد آدم دیگه راحت میتونه خرید بکنه موفق باشی گلم


سلام دوستم ...آخ جون خرید !
فرنوش
1 آذر 90 21:08
سلام عزیزم خوبی ؟نی نی چطوره؟خیلی خیلی تبریک میگم گل پسمل نازتونو انشالله زیر سایه پدر و مادر داماد بشه
نارینه جونم بوسسسسسسسسس


سلام عزیزم ... ممنونم .. میبوسمت گلم
مامان پارسا جون
2 آذر 90 12:01
سلام خانومی تبریک میگم
ایشاا... که تنش سالم باشه جنسیتش فرق نمیکنه


سلام دوستم ... انشالله که همه ی نینیها سالم و تندرست باشن
مامان آرین
3 آذر 90 11:57
وااااااااااااااااااااااااااااای نانا جان قربون تو و اون کاکل زریت با همدیگه برم من دلم برای هردوتاتون ضعف رفت حساااااااابی .مبارک باشه. اسپند دود کردی یا نه ؟ بدو بدو همین الان دود کن ...


خدا نکنه عزیزم !!
شما لطف داری بهمون ...

اسپند هم هنوز دود نکردم !!