شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 13 مامانی

1389/12/11 2:10
نویسنده : نانا
253 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من ....

امروز با بابایی رفتیم دکتر ... خداروشکر خانم دکتر ناامیدم نکرد ... ولی کلی دارو داده بهم تا بخورم ... خداروشکر مشکل جدیدی نداشتم ... همون قبلیا بود...

همینقدر که بهم نگفت بازم منتظرت بمونم برام یه دنیا میارزه .... خییییلی خوشحال شدم عزیز دلم ....

بابایی هم خوشحال شد ... هرچند اولش گفت که بهتره صبر کنیم تا حالت حسابی خوب بشه ... ولی بازم من پیروز شدم و راضی شده که از همین ماه بیایم دنبالت ...

خیلی خوشحالم مامانی ... خیلی بهتر از دیروزم... یه کم از نگرانیم کم شده ... یه کمیشم مونده ... که با اومدن تو از بین میره ...

راستی مامانی .... یه تابلوی خوشکل برای بابایی سفارش دادم .... برای سالگرد ازدواجمون .... ههههههههه ... واسه بابایی .... تابلو !!!!!!!!!

یه جورایی واسه خونمونه دیگه ...

البته من هرسال همین کارو میکنما ... یه چیز واسه خونمون میگیرم یادگاری ... یه چیزم واسه خود بابایی ....

آره عزیزم ....

امروز کلی خداروشکر کردم .... پر از انرژی بودم ... واسه همینم تا رسیدیم خونه ...رفتم سراغ تمیز کردن یخچال  !!!!  باید انرژیمو یه جا تخلیه میکردم ... !!!! چون بابایی میخواس فوتبال ببینه و نمیخواستم مزاحمش بشم ...

الانم که انرژیم کاملا تخلیه شده و دارم غش میکنم از خستگی !!!!

فقط خواستم برات بنویسم تا بدونی حتی یه قدم کوچیکی که منو به تونزدیکتر میکنه برام باندازه یه دنیا شادی میاره ....

بغیر از اون ... (اینو برا تو میگم تا خودم یادم نره ).... خدا همیشه صدای بنده هاشو میشنوه این ما هستیم که زود ازش ناامید میشیم ... امروز جرقه امید رو تو دلم حس کردم .... خدا کنه همه چیز خوب پیش بره

دوست دارم عشق من ....

هدیه زیبای خدایم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

setareh
11 اسفند 89 12:09
سلام دوستم ...اول سالگرد ازدواجتون مبارک دوم خدا رو شکر که همه چیز خوبه وتو با انرزی هستی مطمعنم با همین انرژی که داری زود نتیجه میگیری

نی نی خوش به حالت با این مامان پر انرژی ...زود بیا تا حسابی انرژیشو ازش بگیری......


دوست جونم ... مرسی که میای بهم سر میزنی و نظر هم میدی
خدا از دهنت بشنوه !!!!
سالگرد ازدواجم 20 اسفند هستش ... ممنونم
setareh
11 اسفند 89 12:14
نارینه جونم خیلی خوشحالم که با هم میریم دنباله نینی های نازمون .....انشاا...با هم دو تایی نتیجه بگیریم همین ماه وعیدی ما هم از خدای قشنگمون نینی هامون باشه ......


انشالله عزیزم ... خدایا خودت بشنو !!!