شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

خاطرات من و باباش...!

یک سالگیت مبارک !!

1390/10/30 13:52
نویسنده : نانا
333 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وبلاگت یک ساله شد ...

از اولین پستی که مامان برات نوشت 365 روز میگذره ... ولی ... حاله اون روز مامان با حاله امروزش زمین تا آسمون فرق داره

روزا و لحظه های زیادی رو اومدم و با عشق برات نوشتم ... یه روزای با یادت و یه روزای با حضورت ...

توی این مدت لحظه های تلخ و شیرین زیاد داشتیم ... از ماههایی که بخاطر نبودنت غصه خوردم ... تا روزایی که عزیزام رو از دست دادم تا روزی که صدای قلبت رو شنیدم و روز به روز بزرگتر شدنت رو حس کردم ... تا همین لحظه که با وجود اینکه مامانی خسته است و دلش درد میکنه شما داری سرحال و قبراق بازی میکنی !!!

بابت همه ی روزای خوب و بدی که گذروندم خداروشکر میکنم ...

نمیخوام تکرار مکررات کنم ... فقط ازت میخوام ...بعد از خوندن این پست بری و اولین پست وبلاگ رو هم بخونی ... اونوقت خودت میفهمی چی میگم

همه ی این یکسال تلاشم این بوده که به هر زبون بهت بگم دوستت دارم ....

یک سالگیت مبارک

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

پ.ن : دارم به این فکر میکنم که نکنه اصلا" علاقه ای به خوندن یادداشتهای مامانت نداشته باشی !!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نفس طلایی
30 دی 90 2:29
من مطمئنم از خوندن نوشته هات لذت خواهد برد یک سالگی مبارک


ممنونم دوستم
سارا
30 دی 90 14:27
وای چه سالگرد جالبی!
خدا رو شکر که الان پسر نازت تو دلته و داره حسابی شیطونی می کنه.
ان شاءالله که دیگه همش اینجا پر بشه از خاطرات خوش و همیشه دلتون شاد باشه.


ممنونم دوستم .. امیدوارم زندگی شما هم پر از شادی باشه
مامان مانی جون
30 دی 90 15:34
مبارکههههههه
الهی صد سالگیش
ای گفتی مخصوصا پسرا شاید با این نوشته حال نکنن
امیدوار باش
ههههههههههه


سلامت باشید
با هم همدردیم !! داریم برا خودمون مینویسیم !
ههههه
سارینا
30 دی 90 18:29
مبارک باشه یک سالگی وبلاگت



ممنونم عزیزم
عسل
30 دی 90 19:27
ای جونم ..تولد وبتون مباارک
ای جااااااااااانم ...مامان خانوم بهدادکوچولودنیا بیاد بازم می نویسی؟؟
عزیزم رااستی برای مولوی یه چیزی بگم شاید بدردت بخوره...داخل بازار اصلیش که زیر زمین داره یه سمتی هست که وسایل تزیینی پرده میفروشن تویه همون جا دوتا مغازه ماله اقای بهاری هست
خیلی خیلی خیلی قیمتاش مناسبه
خدایی خوب حساب میکنه ..پدرو دوتا پسرشون هست ..خیلی بهتراز مغازه های دیگه هست..ببخشید توروخدا من فقط خواستم از تجربه شخصیه خودم بگم ایشالله بدردت بخوره...معذرت میخوام خیلی حرف زدم



ممنونم دوست جونم ... حتما" مینویسم ... اگه بهداد بهم وقت داد !
مرسی از راهنماییت عسل جونم ... اینبار که خرید کردم انشالله دفعه بعد میرم پیداشون میکنم !!
مامان آريا
1 بهمن 90 13:26
يكسالگيه وبلاگت مبارك عزيزم
مطمئنم وقتي بزرگ شد با لذت تمام نوشته هاتو مي خونه و از تك تكشون لذت مي بره و درك مي كنه چه مادر مهربونو و دلسوزي داره


ممنونم دوستم ... کاشکی همینجوری بشه !
مامان تربچه
1 بهمن 90 17:17
مبارککککککککککککه


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
مامان مانی جون
1 بهمن 90 22:30
ای بابا یاد میگیره
خدا کنه بگه خودتی و نگه......نزن


ههههههههههه
از این حرفای بد یاد نمیگیره ...
setareh
2 بهمن 90 11:35
مبارکهههههههههههههههه عزیزم

انشاا..که دیگه فقط و فقط خبرای خوب بنویسی عشقم

و مطمعن باش با لذت همرو میخونه گل پسرت
بوسسسسس


ممنونم عزیزم ..
انشالله برای شما هم فقط خوشی پیش بیاد