شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

خاطرات من و باباش...!

سالگرد ازدواجمون مبارک

1390/12/20 0:17
نویسنده : نانا
484 بازدید
اشتراک گذاری

...

آلبوم عروسیم رو ورق میزنم ... تمام لحظه های اون روز از جلوی چشمم میگذره

و ناخواسته لبخند روی لبام میشینه

هنوزم شیرینی همه ی لحظه ها رو حس میکنم و غم هاش

...

میرسم به اخر آلبوم

 آخرین عکس

آخرین لحظه ی جشن

آخرین نگاهم به مادر و پدرم

و با یک آه سرد آلبوم رو میبندم

...

شد 4 سال ... تو یه چشم بهم زدن

چقدر همه چی عوض شده ... بیشتر از 4 سال ! 

ولی نگاه تو ... هنوزم همون نگاهه

هنوزم دلم میخواد ساعتها بشینم و تو چشمات زل بزنم ... تو چشمای فرشته ی زندگیم ...

وجودت همه ی دنیامه

همه ی دنیام

...

دوستت دارم فرشته ی زمینی من

""برای حمیدم ""

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه مامان پارسا جون
21 اسفند 90 0:19
تبریک میگم نارینۀ عزیزم


ممنونم دوستم .....
مامان مانی جون
21 اسفند 90 16:02
سالگرد یکی شدنتون مبارک
الهی همیشه به خوشی و طراوت اولین روز زندگیتون باشین


ممنونم عزیزم ...
انشالله
خاله ی امیرعلی
22 اسفند 90 13:24
سلام...
یک تکه بلور از جنس حضور
یک یاس سپید از رنگ امید
با هرچی وفاست از سوی خدا
همه تقدیم تو باد...
عزیزم گلم خانومم سالگرد فراموش نشدنی ترین روز زندگیت مبارک


سلام ...
مرسی مرسی
بوووس