شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 16 مامانی ... هوای حوصله ابریست

1389/12/17 17:27
نویسنده : نانا
307 بازدید
اشتراک گذاری

هوای حوصله ابریست ....

عزیزکم

نمیدونم چرا اینقدر بی حوصله شدم ... از صبح همینجور ولو شدم و دوس ندارم از جام تکون بخورم

حال هیچکاری رو هم ندارم .... قرار بود برم خونه مامان ولی حسش نیومد

الانم که نزدیک اومدن باباییه و منم هیچ فکری برای شام نکردم ...

این هوای ابری هم بیشتر بی حالم میکنه .... کاش یه کم بارون بیاد

بارون رو دوست دارم .... خیلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ی امیرعلی
8 بهمن 90 23:25
عزیزم سلام
بی خوابی به سرم زده گفتم بیام وب گردی چندتا پستاتو بخونم
نارینه جون 16تا پست خوندم 14تاش بی حوصله بودی بابا شاد باش گلم


سلام عزیزم
مرسی که به عنوان قرص خواب از وبلاگم استفاده میکنی !!
اون موقع که نوشتنم رو شروع کردم خیلی بی حوصله بودم ... الان کمتر شده !!