شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

فقط 9 روز مونده !!

1391/1/10 21:19
نویسنده : نانا
281 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار نارنج مامان ... نینی گولوی مامان ... بهدادم

٩ روز مونده ... فقط ٩ روز تا بغل کردنت

خدایا شکرت

 دیشب که بابایی برگشت با هم کلی کار کردیم ... وسایلا رو جابجا کردیم و اینا ... تا ساعت 10 شب ... البته من که بیشتر نقش راهنما رو داشتم !! و فکم خسته شده بود از حرف زدن !!niniweblog.comولی با این حال من خسته تر از بابایی بودم ... برا همینم تا کارمون تموم شد یه دستی به سروگوش آشپزخونه کشیدم و دراز کشیدم ... حتی حال نداشتم هندونه ای رو که بابایی برامون گرفته بود رو بخورم !!!!!!!!niniweblog.com

امروز صبح بعد از نماز دراز کشیدم تا بخوابم ... یهو چنان لگد جانانه ای به مامان زدی که برق از چشمام زد بیرون و منم مجبور شدم بازوی بابایی رو چنگ بزنم !!!!!!!!!! بابایی هم فکر کرده بود وقتشه ... یه متر از جا پرید !!niniweblog.com

صبح خاله 3 مسیج داد که دارن میرن قم ... مامان بزرگ هم دارن با خودشون میبرن ... ما هم عصری رفتیم بهشت زهرا ... با آژانس ... توی سال جدید نرفته بودم دیدن بابابزرگ و خاله جوون ... بعدشم که اومدیم ناهار خوردیم و من نصف هندونه ی دیشب رو که خنک شده بود رو نوش جون کردم !! بعدشم خوابیدمniniweblog.com

بعد از ناهار به پهلو دراز کشیدم تا تعداد تکونات رو بشمرم ... مامان قربونت بره که اصلا حالت دراز کش رو دوست نداری و تا مامان دراز کشیده است تکون نمیخوری !! ولی به محض اینکه به حالت نیمه نشسته میشینم و به قول بابایی خودمو ولو میکنم شروع میکنی به ورجه وورجه کردن ... میترسم این عادت سرت بمونه و بعدها هم از رو زمین خوابیدن بدت بیاد !!!!!!!!!!!!!!!!!

میبوسمت فرشته ی کوجولوی من

niniweblog.com

امروز 37 هفته و 6 روزته ( 265 روز )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آوين
11 فروردین 91 0:33
سلام خانومي منم خيلي ذوقيدم
وووووووووووواي فكر كن 9 روز ديگه چهره ناز بهداد جونم را ميبينم به سلامتي
راستي نارينه جونم يادت نره حتما خاك شير بخور


سلام عزیزم
ممنونم که همراهیم میکنی ..
چشم خاکشیر هم میخورم
ریحانه
11 فروردین 91 12:33
سلام
صبح جمعت بخیر
8 رووووووووووووووووووووووز مونده


سلام ...ووووووووی ... چه هیجان انگیز
مامان مانی جون
11 فروردین 91 13:29
ببینم اون هندوانه چند کیلو بود که نصفشو خوردی؟
معلومه دیگه بچه باید یه لگد درست و حسابی بهت بزنه و اخطار بده که جاش تنگه تا کمتر بخوری


ههههههههههههه به این فکر نکرده بودم !!
مامان مانی جون
11 فروردین 91 13:31
راستیییییییییییییی
میگم
منم نظر خصوصی میخوام


چشم .. میذارم برات !
خاله نفس
11 فروردین 91 14:45
سلام نارینه جونم خوبی مامانی؟ نی نی خوشگله ما چطوره؟ راستی سال نو مبارک ایشالا با اومدن فرشته کوچولوتون هر روزتون قشنگتر از روز قبلتون باشه:-‏)
:-‏*‏


سلام دوستم ... شکر خدا خوبیم ...
سال نو شما هم مبارک ... انشالله برا شما هم بهترینها در راه باشه



مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 فروردین 91 17:05
سلام.سال نو مبارک.وای چقدر من هیجان دارم شما که دیگه معلومه چه حسی دارین.خیلی خوبه که نی نی گولو فروردینیه ها.


سلام دوستم ... سال نو مبارک

هیجان داره والبته استرس !!

من که عاشق شهریورم ... فروردینی ها رو نمیدونم چه مدلین !
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 فروردین 91 17:32
جالب شد ماهان شهریوریه ولی من همیشه فکر میکنم وقتی ماهان بره مدرسه از همه کوچیکتره.نمیدونم شاید پوئن مثبتی باشه براش.ولی الان جایی که هستیم همه بچه های دوروبرمون از 11 ماه گرفته تا 3 ماه از ماهان بزرگترند و همشون با هم میرن مدرسه.تو این سن که خیلی با هم فرق دارن.حالا تا برسن به 6 سال ببینم تواناییهاشون چقدر با هم فاصله داره؟
حالا حتما فکر میکنی به چه چیزای الکی فکر میکنم.ولی بذار بهداد جون بیاد...


فکر نکنم تفاوت چندانی بکنه

حق داری به این چیزا فکر کنی .. مامانا کلا" دنبال دغدغه میگردن !!


خاله ی امیرعلی
12 فروردین 91 14:20
فدای لگد زدن بهدادی بشم من ای جااااانم حسابی جاش تنگ شده واسه اون کلی خندم گرفت
انشالاه که به سلامت دنیا میاد
فقط یه قول بهم بده نارینه جون؟؟
به محض اینکه بعد زایمان حالت خوب شد حتما حتما عکس بهدادی رو برامون بذاری من بی صبرانه متنظر عکس فرشته ی ماهتم


خدا نکنه عزیزم ...
برامون دعا کن دوست جون که زایمان راحتی داشته باشم

بهت قول میدم زود زود عکس میذارم
خاله ی امیرعلی
12 فروردین 91 14:24
پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رك و بی‌پروا ، زود عكس‌العمل نشان می‌دهد، لایق و كاردان ، عاشق قدرت ، بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فكر نمی‌كند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفكر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد ، با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتكر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل كشمكش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشك و یك دنده ، مخالف دوز و كلك ، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است ، مددكار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند.

مرد متولد فروردین:

رك و راست، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فكر نمی‌كند، رفتار و قیافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر می‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.




مرسی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!