شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

فقط 7 روز مونده !!

1391/1/12 23:53
نویسنده : نانا
276 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار نارنج مامان ... نینی گولوی مامان ... بهدادم

٧ روز مونده ... فقط ٧ روز تا بغل کردنت

خدایا شکرت

صبح بعد از خوردن صبحانه بابایی پیشنهاد داد تا بریم خونه مامان بزرگ !!!niniweblog.comفکر کنم بارونه دیشب تاثیر مثبتی روش داشته !!! شال و کلاه کردیم و رفتیم ... دایی 1 هم اونجا بودن ... یه کم نشستیم بعدش بابایی و دایی جون رفتن سراغ تفنگ بازی !!!!!!!niniweblog.comحسابی سرگرم بودن ... همش هم دایی برنده میشد !! خوب چند سالیه که تمرین داره ... تا ساعت 2 مشغول بازی بودن و منم یه صندلی گذاشته بودم و نگاشون میکردم ... ناهار خوردیم ... بعدش خاله 3 اومد ... یه کم گپ زدیم و خاله هی ذوق میکرد که داره به لحظه ی چلوندن تو نزدیک میشه !!!!!!!!!!!!! niniweblog.comبرای شام هم تصمیم بر این شد که جوجه کباب درست کنن ... چون برنامه بیرون رفتن برای سیزده بدر جور نشد و قرار شد دوازده بدر راه بندازیم !!!!!!!!!!!!!!

niniweblog.com

دایی و شوهرخاله و بابایی در پی تدارک بساط بودن و مامان بزرگ و خاله و زندایی هم تدارک مخلفات شام رو میدیدند و منم مشغول حل کردن پیک بهاری دختردایی بودم !!!!!!!!!!! شما هم کلی برای مامان قر میدادی ...niniweblog.com

شب هم بساط کباب و اینا راه افتاد و شام خوشمزه ای خوردیم ... و جای بابابزرگ و خاله جون رو هم حسااااااااابی خالی کردیم ... بعدشم دایی مارو رسوند خونه

 امروز خداروشکر سرحال بودی مامانی ... و این منو شاد میکنه ... اگه بدونی چقدر این لحظه های انتظار دیدنت داره دیر میگذره !!!!!!!!!!niniweblog.com

میبوسمت فرشته ی کوچولوی من

 niniweblog.com

امروز 38 هفته و 1 روزته (267 روز )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

raihane
13 فروردین 91 9:52
salam azizam man barat nazare khosoosi gozashtam,naumad?
setareh
13 فروردین 91 18:27
وای عزیزممممممممممممممم اصلا باورم نمیشه که فقط 7 روز مونده
ای خداااااااااااااااااااااااا شکرت
خیلی برات خوشحالم گلم انشاا.... به سلامتی ودلخوشی بهداد گلمو بغل کنی
میبوسمت و برات ارزوی شادی دارم

راستی دوستم سال نو مبارک


منم باورم نمیشه دوستم

برامون دعا کن خاله ..
سال خوبی رو برات آرزو دارم
مامان ماني جون
14 فروردین 91 20:46
واي منم جوجه كباب ميخوام
آخ جونم چيزي نمونده ها بهداد جونم داره مياد


انشالله دفعه بعد ...
خاله ی امیرعلی
15 فروردین 91 21:10
گلم دوازده بدرتون مبارک جوجه کبابم نوش جونتون عزیزم


مرسی عزیزم ... جاتون خالی