شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

فقط 6 روز مونده !!

1391/1/13 22:04
نویسنده : نانا
284 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار نارنج مامان ... نینی گولوی مامان ... بهدادم

٦ روز مونده ... فقط  ٦ روز تا بغل کردنت

خدایا شکرت

امروز سیزده بدره و بالاخره میتونیم سبزه ی عیدمون رو بندازیم دور !!! اون چند روزی که من سرماخورده بودم و خونه مامان بزرگ بودم بابایی به سبزه جون آب نداده بود و طفلک خشک شده بود !!!!!!! ولی من دلم نمیومد بندازمش دور ... حالا امروز وقتشه !! البته از مراسم سیزده بدر همین یکی رو ما اجرا میکنیم !!!

niniweblog.com

مامانی از صبح در حال پروو لباس بوده ... هرچی توی لباسام میگردم یه لباس مناسب برای دید و بازدیدهای بعد از تولدت پیدا نمیکنم ... فکر کنم چاق شدم !!!!niniweblog.com

بابایی هم اولش داشت فیلم نگاه میکرد اما بعد که فیلم تموم شد یهو رفت سراغ پله ها و کل 4طبقه رو آب و جارو کرد !!!niniweblog.comبعدشم یه ناهار خوشمزه برامون پزید ... ماکارونی ... خودش که بلد نبود .. یعنی بار اولش بود ... من از تو اتاق براش توضیح میدادم بابایی هم اجرا میکرد ... خیلی هم خوب درست کرده بود ... بعد از ناهار خوابیدم تا ساعت 6 ... بعدشم که بیدار شدم نصف هندونه ای که مونده بود رو خوردم !!! یه کم هم به بابایی دادم !!!!!!!! آخه اون نصفه قبلی رو نداده بودم بهش !!!!!!!niniweblog.com

 شما هم که امروز حسابی برای مامان دلبری کردی ... البته نه به اندازه دیشب !! دیشب تونستم ازت فیلم بگیرم !! اگه بدونی چه حرکتهایی از خودت درمیآوردی !! شیکمم رو میلرزوندی و بالا پایین میرفتی ... گاهی هم تا جایی که توان داشتی خودت رو کش میدادی و شیکم مامان رو مثل تشک تخت میکردی !!! خلاصه که بالاخره ازت فیلم گرفتم و کلی هم خندیدم ...niniweblog.com

عاااااشقتم فرشته ی کوچولوی من

niniweblog.com

امروز 38 هفته و 2 روزته (268 روز )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آوين
14 فروردین 91 0:24
سلام خانواده دو نفرو نصفي
سيزده بدرتون مبارك


مرسی جونم
raihane
14 فروردین 91 18:26
na golam fek kardam kolan nazaram barat naumade
akhe javabi daryaft nakardam
alan motevajeh shodm k kodha vasat baz nemishe moteasefane
ishala in 5 rooz ham zoooooooooooooooooodi besalamatio khoshi begzare


برامون دعا کن ... البته فکر کنم آقا بهداد عجله نداره برا بیرون اومدن !!
مامان ماني جون
14 فروردین 91 20:51
آخ جون كه هندونه تموم شد خيال من و بهداد جونم راحت شد
ههههههههههههه


حالا که تموم شده بازم میخوام !!!!!!!!!