شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

این منم ... شکوفه ی بهار نارنج !!!!!!!!!! بهداد

1391/1/22 17:42
نویسنده : نانا
903 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار نارنجم خوش اومدی ...

 آقا بهداد روز 19/1/91 ساعت 12:20 ظهر ... بیمارستان الغدیر تهران بدنیا اومد

وزنش 3550 گرم و دور سرش 37 سانتیمتر بود ...

٢ تا عکس اول مربوط به روز تولد آقا بهداد و 2 تا عکس بعدی برای امروزه که گل پسرم رفت برای آز غربالگری و ک پاش رو اووف کردن !!!!!!!!!!

دوستای گلم ... من و بهداد جونی حالمون خوبه ... فقط به دلیل مشغله زیاد نتونستم هر روز آپ کنم !!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

زهرا
22 فروردین 91 16:56
وااای خدای من.. خیلی نازه... دست کوچولو.. پا کوچولو.... ای جونم، کچول خاله!! مامان خانوم چطوره؟


مرسی خاله جووووون .... ایشالله تا چند وقت دیگه دوستم رو دنیا میاری بعد مامانم براش از این سعرا میخونه !!!!!!
منم خوبم دوستم
دردونه
22 فروردین 91 18:54
سلام
وای خدای بزرگ چه فرشته نازی فرستادی روی زمین))) شکرت
نارینه جون چشمت روشن
مبارکه)))))



سلام ...
واقعا که فرشته است ...
سلامت باشی عزیزم
ژیلا
22 فروردین 91 19:29
قدم گل پسرت مبارک.ماشاا.. بهش باشه خیلی بانمکه.انشاا... دامادش کنی


مرسی ژیلا جون ... ماشالله به گل پسرت ...
maryami
22 فروردین 91 19:37
Ey jonammmmmm...khale be fadat khoshmel...khili nazi mashala..shekle mamanet shodi...khosh omadi aziz delam..ishla domadit...


ممنون مریم جون ... ایشالله برای شما هم به راحتی برسه این روزا
سارای
22 فروردین 91 19:54
ای جااااااااااااان چه گل پسری
قدمش مباررررررررررررررک


ممنونم سارای جون
مامان نی نی
22 فروردین 91 20:33
ماشالا چه نازه این گل پسر خدا براتون حفظش کنه


سلامت باشید ...
سارینا
23 فروردین 91 0:00
ای جونم ماشالا چه نازه؛خدا رو شکر که خوبین؛


ممنونم عزیزم
آوين
23 فروردین 91 0:05
واي خدايا شكرت هزارران مرتبه شكرت
خيلي بامزه است خوشحالم كه هر دوتاتون سالميد
گل پسر فرورديني به زمين خوش آمدي


مرسی دوستم
ممنون خاله جوووووووووووووون
آوين
23 فروردین 91 0:15
رفتم ولي بازم دلم طاقت نياورد اومدم خيلي نازه عاشق آرامششم براش اسپند دود كن و كف پاهاي بامزه اش را ببوس


گرفتار شدی پس !!
سفانه
23 فروردین 91 0:48
ااااااااااااااای جونم..... هرا ماشاللله... چشمم کف پاش... خدا برات نگه داره نانا جونم... قدمش مبارک باشه الهی... چشم و دلت روشن... خدای مهربون رو شکر میکنم... از طرف من ببوسش...


ممنون سفانه جون ... خدا حفظ کنه شهداد جون رو برات
ریحانه
23 فروردین 91 8:38
سلاااااااااااااام
ای جوووووووووووووووووووووووووونم
چقد خوشمله هزار ماشالا
مبارک باشه عزیزم
عزیزم دیگه درد نداری؟
ازطرف من حسابییییییییییی لپاشو ببوس


سلام دوستم
چشمات خوشگلن ...

دردم کم شده ولی هست
من فقط دستاش رو ماچ میکنم !!!
سمانه مامان پارسا جون
23 فروردین 91 19:18
سلام عزیزم
تبریک میگم
هزار هزارماشاا...
مثه ماه میمونه این فرشته کوچولو
زنده باشه الاهییییییییییییییی
روی ماهشو میبوسم


سلام ... مرسی عزیزم ...
عسل
23 فروردین 91 22:22
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونمی..الهههههههههههی ..خدای من این پسر چقدر کوچولوونازززه..دیگه روزهای خوب 3نفر شروع شد..مبارک ..مبارک


لطف داری دوستم ... شبهاش هم خیلی قشنگه !!!
مامان گیسو
24 فروردین 91 0:25
سلاممممممممممم نارینه جونم بیا بغلم مامان تازه
مامان مهربون و منتظر
چقدر فرشته نازت خوشگله هزار الله اکبر
تبریک می گم دوست گلم


سلام مامان طلا ...
یه بغل گنده برای شما !!
ممنونم عزیزم
aren
24 فروردین 91 8:10
vay behdad koochooloooooooooooo
mashalahhhhhhhhhh kheyli naz va khordaniyeh
narineh junam khoda baratun hefzesh koneh
vay khoda junam khodet negahdar hameyeh nini ha bash

boos makhsoos kaf payeh nazesh


ممنون عزیزکم ... انشالله به سلامت برسی به این روزای قشنگ و ناتالی جون رو بغل بگیری
kiyanaz
24 فروردین 91 12:05
چه نوزاد نانازی...قدم نو رسیده م ب ا ر ک


مرسیییییییییییییی خاله
nafasemaman
24 فروردین 91 12:47
وااااااااااااااااای چه خوشکلو نازه خدایاااااااااااااااااا
خدا حفظش کنه براتون ایشالاه /دومادیشو ببینی /خدایا شکرت به نعمتت
خیلی مواظب خودتون باشید


مرسی دوستم ...
انشالله همیشه سلامت و شاد باشی
مامان تربچه
24 فروردین 91 17:18
واااااااااااااااای الهییییییییییییییییی
چه قدر نازه ماشالا
خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم ... ایشالله برای شما به زودی زود
شیما
24 فروردین 91 17:37
قربون پاش بشم که ازش خون گرفتن الاهیییی بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


خدا نکنه خاله ...بوس بوس
آسیه
25 فروردین 91 17:48
بالاخره بعد از چند روز منم تونستم پیغام بذارم برا بهداد جونی
قدمش مبارک باشه عزیزم....ماشالله به گل پسرت
خدا رو شکر که هردوتون خوب و سلامتید نارینه جان


عزیز دلم مرسی که با هر سختی شده اومدی
میبوسمت گلم
مامان آريا
26 فروردین 91 11:21
الهيييييييييييييييييييييييييي قربونت برم من عزيزم نارينه جون باور كن وقتي سايتت باز شد و چشمم به عكس بهداد افتاد از خوشحالي اشك توي چشمام جمع شد اميدوارم هميشه سالم و سرزنده باشه و جمع سه نفرتون هميشه شاد باشه
خاله جون عاشقتم


مرسی خاله جون
چشمت روشن ...
برات بهترینها رو از خدا میخوام
شهرزاد
26 فروردین 91 11:31
ای جونم فداش بشم الهی. هزار ماشالله چه نازه. مثل ماه می مونه پسرت. الهی دومادش کنی عزیزم
مواظب خودتون باش. ببوس فرشته تازه اومده رو


خدا نکنه خاله ... ایشالله همیشه سلامت باشی
مامان گیسو
26 فروردین 91 15:29
سلاممممممممممم عشقم خوبی ؟
نظر من کووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



ایناهاش !!!!!
مامان گیسو
26 فروردین 91 15:31
ماشاا... نارینه جونم
خیلی نازه
معلومه نوزاد خوشگلیه
خدا حفظش کنه
از خوشحالیت خوشحالم دوستمممممم


چشمات قشنگ میبینه عزیزم
انشالله همیشه سلامت باشید
setareh
26 فروردین 91 15:56
عزیزمممممممممممممم قدمش مبارکه

شبیه خودته دوستم البته اگه مثله شهراد بعدش تغییر نکنه

خیلی خوشحالممممممممممممممم

4 تا ماچ از دستش بکن عسلکمو


سلامت باشی عزیزم ...
تو این چند روزه کلی قیافش عوض شده !!
مامان مانی جون
26 فروردین 91 17:21
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عسلم
خدارو شکر
نانا جونم مبارکت باشهههههههههههههههههه


خدارو هزاران بار شکر
ممنونم دوستم
خاله نفس
27 فروردین 91 10:03
ای جونم عزیزم هزارماشالا خیلی ماهِ بخدا
مبارک باشه نارینه جووووووووووونم

دیگه سفارش نکنما! یادت نره موقع شیر دادن برایِ منم دعا کنی ها باشه


مرسی عزیزم .
به یاد همه ی دوستای گلم هستم ...
خاله ي اميرعلي
27 فروردین 91 23:51
سلااااااااااااااااااااااام
واااااي خدايا شكرت
بهت تبريك ميگم گلم
چي دارم ميبينم عكس بهدادي واي عسيسم چقدر كوچول موچوله خاله فدات بشه نازي اي جونم نارينه جون نميتونم احساساتمو كنترل كنم بخدا داشتم ميمردم از يكشنبه هفته قبل كام خراب شده بدو الان درست شد
دلم ميخاد قلمبي بخورمش ببوسش نازدونه رو


سلام عزیزم
چطور دلت طاقت اورد یه هفته !!!!!!!!!!!
انشالله برای شما عزیزم
مامان آرینا موفرفری
29 فروردین 91 1:16
قدم نورسیده مبارک.ماشااله ، خدا حفظش کنه.


ممنونم عزیزم ... سلامت باشید
آسیه
29 فروردین 91 14:45
سلام نارینه جون
خوبی؟
بهدادگلی خوبه؟
حسابی سرت شلوغه ها...ماشاالله بهداد تمام وقتت رو به خودش اختصاص داده
انشاالله 120 ساله شه گل پسرت ...انشاالله دامادش کنی عزیزم


سلام دوستم ... شکر خدا خوبیم
تمام وقت مشغول شیر دادن و آروغ گرفتن و پوشک عوض کردنم ... همش دارم کارای مفید میکنم !!
آوين
29 فروردین 91 15:48
سلام عزيزم اميدوارم حال هر دوتاتون خوب باشه دلم برات خيلي تنگ شده امروز يه اتفاقي افتاده كه هنوزم عصبانيام
وقتي عكساتو گذاشتي بودي خيلي دلم ميخواست ببينمت دلم ميخواست چهره مهربونتم درست مثل نوشته هات هميشه توي ذهنم باقي بمونه وقتي ازت درخوات رمز كردم و بهم ندادي زياد اسرار نكردم گفتم شايد دوست نداري ولي امروز تازه ديدم رمز عكسات اومده نوشدارو بعد از مرگ سهراب رمز الان به چه دردم ميخوره وقتي پست عكساتو پاك كردي......گگگگگگگگگگگگريه

سلام عزیزم ... منم خیلی ناراحت شدم که دیر رمزم رو دیدی ... دوست دارم دوباره برات عکس بذارم ولی قوانین نینی وبلاک اجازه نمیده ...
در اولین فرصت یه عکس مناسب پیدا میکنم و میذارم
خاله ي اميرعلي
29 فروردین 91 21:43
آخيييييييييييييي دلم آروم گرفت دلم برا بهدادي تنگيده بود اومدم ببينمش برم


مرسی خاله جون ... بوس بوس
عسل
29 فروردین 91 22:49
وااااااااااای خدا این پاهای کوچوووووووولوشووووووو ببین..ای جووووووووونم..میشه بازم ازش عکس بذاری؟؟ اخه به شدت ناز و خوشگله

جییییییییییییگر تو پسر کوچوووووووووولو


مرسی خاله جون .
حتما میذارم
خاله ي اميرعلي
30 فروردین 91 10:04



سپاسگذارم عزیزم
مامان احسان
30 فروردین 91 15:13
سلام عزیزم قدمش مبارک


ممنونم دوستم
setareh
31 فروردین 91 1:05
واییییییییییی پس پست من کوووووووووو؟؟///

عیب نداره دوباره مینویسم

هزاررررررررر ماشاا....به این گل پسر

شکله شکله خودته دوستم قدمش مبارک باشه عزیزمممممم
میبوسمتون


بازم ممنون عزیزم
مامان مانی جون
31 فروردین 91 15:16
وای نانا جون کامنت من نیومده واست
الهی فداش شم که اینقده ماهه
الهی همیشه سلامت باشه


خدا نکنه خاله جون ... ایشالله همیشه سلامت باشید