شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یه یادداشته همینجوری !!

1391/2/15 21:37
نویسنده : نانا
321 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی مامان

عمه 2 : چقدر زود !!!!!!!!! به بابا اینا گفتین ؟؟؟ شاید برنامه ای داشتن .... پس ولیمش چی میشه ؟؟!!!

عمه 1 : چقدر زود ... البته بهتر .... زود خوب میشه .. بچه هم اذیت نمیشه ... مبارک باشه .. ولیمش هم دیرتر میدید .. دومادش کنید انشالله ...

عمه 3 : هنوز نمیدونه ! مثلا"

بابای بابایی : به سلامتی ...

مامانه بابایی : مبارک باشه ...

عمو : !!!!!!!!

اینا نظر خانواده ی بابایی درباره ختنه کردن شما ...

بعد از اینکه بابایی تلفنی خبر داد که شما رو ختنه کردیم چند روزمون پر شد از حرص خوردنای بابایی ... دیگه صبرش تموم شده ... مخصوصا بعد از اظهار نظر عمه 2 درباره ختنه کردن انگار که آتش زیر خاکستر زده بیرون ... کلی از دستشون دلخوره ... از دست همشون .. از بابا و مامانش گرفته تا عمو جونت که همینجا بغل گوشمون زندگی میکنه و نیومده دیدنت !!!!

منم فقط سکوت میکنم ... دلم نمیخواد اعصابش بیشتر از این خرد بشه ... البته تمام حرفهاش رو تایید میکنم ... و بهش میگم که حق داری ولی بیخیال ... بهداد رو عشقه ... یعنی یه جورایی خودم رو هم گول میزنم !!

عمه 1 دیروز بهم زنگ زد و تبریک گفت ... کلی هم دعوام کرد که چرا پاشدی رفتی خونه ... زن زائو تا 40 روز باید استراحت کنه !! کلی هم سفارش کرد که مراقب خودم باشم ... یه کم دلم گرم شد ... چون کم کم داشتم فکر میکردم که هیشکی از خانواده بابایی منو دوست نداره ... ههههههههههه

امروز یه تگرگ جانانه اومد ... عصری خاله 1 و مامان بزرگ اومدن خونمون تا تو رو ببرن حموم ... همون موقع یه تگرگی شر.ع شد که نگووووووووووو ... منم دوربین به دست پشت پنجره بودم و لحظه ها رو ثبت میکردم !! بعدش همراه خاله 1 رفتی حموم ... وووووووووووی که مثل دسته گل شدی ... یه هلوی شسته !!!

بعد از حموم هم لالا کردی ...

فرشته ی کوچولوی من ....

به کم خوابی دارم عادت میکنم ... هرچند هنوزم دلم میخواد یه روزایی فقط بهت شیر بدم و یکی باشه که نگهت داره !!

بیشتر وقت من وبابایی به رسیدگی به تو میگذره ... حرف هم که میزنیم درباره تو و کاراته ... حتی یه وقتایی که بیکار هم نشستیم داریم به تو نگاه میکنیم !! و انگار حرفی برای گفتن نیست !! و من اینو دوست ندارم ...

یه وقتایی دلم میخواد دوباره قورتت بدم !! البته از بس که شیرین کاری از خودت درمیاری !! ولی وااااای به اون لحظه که بدقلق بشی !!!! مثلا" بخوام پوشکت رو بپوشم و تو دوست نداشته باشی ... یا وقتایی که خوابت میاد ولی نمیتونی بخوابی ... یا آروغ داشته باشی و نتونی خالیش کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!! این جور وقتاست که دلم میخواد دوباره قورتت بدم !!!!!!!! از بس که خسته میشم !!

نمیدونم از کدوم کارت برات بنویسم ... چون به نظرم همه ی نوزادا توی ماه اول زندگشون یه جورن !! شیر میخورن و آروغ میزنن و میخوابن و پوشک مصرف میکنن !!!!!!!!!! البته غر هم میزنن .... گاهی هم میخندن و دله ماماناشون رو میبرن ... گاهی هم جیغای بنفش میکشن !! بعضی وقتام از خودشون شکلکای بامزه در میارن ... گاهی هم میخوابن !!!!!!! ولی با این حال همشون با هم فرق دارن !!!!!!!!!

امروز ششمین روزی بود که ختنه شدی ... در حالت عادی باید فردا حلقت بیافته ... ولی از اونجایی که شما نافت رو توی 17 روزگیت از خودت جدا کردی بعید میدونم که فردا خوشحالمون کنی !!!!!! تا ببینیم خدا چی میخواد ...

بوووووووووووووووووووووووس برای پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان مانی جون
16 اردیبهشت 91 0:26
شاید بچه بخواد تا زمان ازدواج حلقه رو نگه داره واسه حلقهء نامزدی
هههههههههههههههههه
گفتم جو عوض شه
بابا بیخیال نیومدن که نیومدن
ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حساس نشو حساس نشووووووووووو


باور کن از این بچه هیچ چیز بعید نیست !!!!!!! فکر کنم تا اون موقع نگهش داره .....
ریحانه خوشگل
16 اردیبهشت 91 10:19
سلام عزیزم
بیخیال خودتونو عششششقه
برا رسیدن به این شرایط خیلی صبر کردی پس نذار حاشیه های طبیعی زندگی ناراحتتون کنه یا حتی ذهنتونو درگیر کنه
وای امروز هوس کردم بهداد جونمو نشگون بگیرم
نااااااازی


سلام دوستم ...
اگه بیخیالی طی نکنم چه کنم !!؟؟

یاد روزای انتظارم که میافتم و به موقعیتی که الان دارم واقعا همه چیز از یادم میره ...
نیشگون نداشتیماااااااااااااااااا
مامان گیسو جون
16 اردیبهشت 91 11:02
سلام عزیزم خوبی ؟
الهی فداش بشم خیلی خیلی مبارککککککککک
ای جانم بمیرم برات دوستم چه کشیدی خدا رو شکر که من خواهر شوهر ندارم وگرنه دق می کردم
ان شاا... حلقه این شازده کوچولوی نازمون هم می افته دل مامان مهربونش شاد می شه خستگیش هم در می ره



سلام عزیزم .. شکر خدا خوبیم ...
سلامت باشی دوستم ...
دلت بسوزه من 3 تا دارم ... هههههههه
انشالله زودتر بیافته
مرسی اومدی پیشم
مامان آريا
17 اردیبهشت 91 13:02
عزيزم اصلا"‌به حرفا گوش ندين خودتونو عشقه توي همه اين موارد از اين جور حرفا زياده توي هر مناسبت يا در مورد هرچيزي مي زنن بي اهميت باشين
حالا كجاشو ديدي مي شه اون لحظه ايكه وقتي يك ساعت بهداد خان بخوابن از دلتنگي دوتايي برين سراغشو بيدارش كنين كه حوصلتون سر نره يا ثانيه شماري كنين كه كي بيدار مي شه اينا هم طبيعيه عزيزم وقتي ادم بچه دار مي شه حجم بيشتر زندگيشو بچه مي گيره و كاراش
خاله قربونت برم كاش يه عكس ازش مي زاشتي دلم براش تنگ شده

سلام عزیزم ... مرسی از حرفات
ووووی فداش بشم که قراره دلتنگش بشم !!

آوين
17 اردیبهشت 91 15:30
سلام ماماني خوبي ؟ حالا فكر كن اين داستان تو رو من سر شناسنامه گرفتن آوين و گوش سوراخ كردنش داشتم ولي منم مثل تو بيخيالي طي ميكنم ... به مرور زمان خودشون شرمنده ميشن


سلام دوستم... شکرخدا خوبیم
پس همه جا همینجوریه !!!!!
مامان مانی جون
17 اردیبهشت 91 20:19
سلام نانا جونم از حلقه چه خبر؟؟
بهداد جونم خاله یکم تو کارات عجله کن عزیزم مثه من باش
مثلا زود تر از وقتش به کارات برس میتونی امروز یه ماهه شی تا مامانت خوشحال شه
با یه روز پیشواز :
یه ماهگیت مبارک


سلام دوستم...
حلقه پسرم شل شده !ههههههههه
مثل مامانش صبوره و با حوصله !!

مرسی دوستم
خاله ي اميرعلي
18 اردیبهشت 91 10:20
سلام نارينه جونم خوبي عزيز دلم بهداد خان خوبه؟
ههههههههههههه كلي خندم گرفت واسه كامنت مامان ماني جون عجب حرفي گفته هااا
خانومي انقد خودتو ناراحت نكن نيومدن كه نيومدن به قول خودت بهدادي رو عشقه
چه خبر حلقه هه افتاد يا نه؟از دست اين كوچولومون


سلام گلم
منم کلی خندیدم .....
ناراحت نیستم ... فقط دلم از بی عاطفگی ها میگیره !!!!!!!!!!
افتاد ... افتاد
سارینا
18 اردیبهشت 91 10:44
سلام عزیزم خوب کار ی کردین که سریع ختنه کردین ایشالا مبارک باشه



سلام ...
سلامت باشید
سارا
18 اردیبهشت 91 14:16
من یه عالمه نوشتم اما ارسال نشد
گمونم دستهای عمه ها پشت پرده است
پس بیخیال اونایی که نوشته بودم.
خودتون و بهدادی رو عشقه
راستی مبارکه. پسرمون داره یه ماهه میشه.
لی لی لی لی


قطعا" کار هموناست !!!!!!!!!

سلامت باشی گلم ... ممنون
آسیه
18 اردیبهشت 91 16:02
مبارکه بهداد عزیززززززززز

منم 2 تاشو دارما فکر نکن خودت تنهایی نارینه جون


سلامت باشی

خداحفظشون کنه !!!!!!!!!
فرنوش
18 اردیبهشت 91 21:26
سلام نارینه جونم عزیزم حرص نخور این فامیل شوهرا همشون مثل همن حالا من خواهر شوهر ندارم حرصم بدن تا جاری جااااااان دارم که خوب بلدن برن رو اعصاب و یک عدد بدری !!!!!!!!! یادت که هست؟؟؟
ای جانم انشاله حلقش زود میفته خواهر زاده منم 17 روزگی نافش افتاد ههههه من میگفتم می خواد از دوران جنینیش یادگاری حفظ کنه ولی 9 روزش بود حلقش افتاد!!!
بهداد کوشولو رو از طرف من ببوس بهش بگو منو دعا کنه این روزا خیلی داغونم


سلام عزیزم .... شما همون بدری رو داری دیگه خواهر شوهر نمیخوای!!!!!!!!!!
خواهر زادت و بهداد مثل همن ... چون حلقش امروز شل شد!!!!!!!!!!!!! تو 9 روزگی!!!!!!!!!!!!!!!

همیشه به یادتیم خاله ی مهربون


روژمان
19 اردیبهشت 91 0:02
سلام عزیزم
ختنه شدنش مبارکه
من پسرم و با حلقه ختنه نکردم نمیدونم چند روز طول میکشه حلقه اش بیفته روژمان من ختنه سنتی شد که بعد یه هفته کاملا خوب شد
ایشالا بهداد گل هم خوب خوب میشه میدونم این روزا برات خیلی سخته مواظب خودت و پسر گلت باش


سلام دوستم ... مرسی بهمون سر زدی ...

معمولا تا 10 روز خوب میشه .. انشالله
عسل
22 اردیبهشت 91 16:56
مبارک باشه ختنه کنونننننن

نگران نباشششششش چشم بهم بزاری عادت می کنی
البته هر چی بگذره وقتت کمتر میشه اینو جدی میگم


ممنونم عزیزم ..
از کمبود وقت نگووووووووووووو!!
kamran
4 فروردین 92 13:44
salam mobark bashd badbakht krdan pesart


هیـــــــــــــــــــس
kamran
4 فروردین 92 13:52
ختنه باعث می شه 3/4 از لذت جنسی از بین بره ختنه باعث میشه که نغوظ کامل صورت نگیره ختنه باعث میشه سر الت بزرگتر از بقیه اندام الت بشه ختنه باعث میشه پوست سر الت خشک بشه وظخیم تر بشه که حساسیتش خیلی کم میشه


ممنونم از اطلاعاتتون
kamran
8 فروردین 92 13:54
خواهش می کنم من این اطلا عات از خیلی سایت های بزرگ و قوی گرفتم این سایت ها هم که نوشتن ختنه خیلی مزایا داره یه مشت دکتر احمق هستن که از این کار لذت می برن و فقظ فکر پولن و این کار واسشون عقده شده من واقعا متسفم واسه این مردم
kamran
8 فروردین 92 14:02
این سایت هایی که از ختنه تعریف می کنن همش مال ایران سایت های ک ضرر های ختنه رو نشون میدن همه فیلتر هستن یه چیز دیگه هم بگم این ختنه مال 1500 سال پیش بوده که 1% بهداشت وجود نداشته نه جوامع امروزی
kamran
8 فروردین 92 14:11
در ضمن اگه ختنه خوبه چرا دخترانتون را ختنه نمی کنید می دونید عفونت در دختران 2برابر بیشتر از پسران هست تازه مال پسران قابل تمیز کردن و شستن زیر پوست وجود داره اما پوست Clitoris در دختران حالت عقب رفتن کامل را ندارد و تمام میکروب ها در ان جای تاریک و روطوبتی به خوبی رشد می کنن .
kamran
8 فروردین 92 14:17
این اطلاعات من به شما دادم که به همین راحتی فرزند بیگناه تون را صلاخی نکنین یکم روشن فکر تر زندگی کنین خودتون و فرزندانتون را چوماغ دست مردم نکنید


سلاخی .... نه صلاخی !!
چماق ... نه چوماغ !!
kamran
11 فروردین 92 17:08
سلام چرا اطلاعاتی که گذاشتم رو تو سایت نذاشتین لطفا بزارین تو سایت


سلام ... ممنون از اطلاعاتتون
ولی لطف کنید و دیگه از این اطلاعات توی وبم نذارید ... میتونید برای آگاهی دادن به دیگران یه وبلاگ درست کنید و اطلاعاتتون رو ثبت کنید ...
kamran
17 فروردین 92 12:25
چرا از این اطلاعات نذارم ؟ می ترسین امار سایتتون بیاد پایین


نه دوست خوبم ... این اطلاعات مربوط به این وبلاگ نیست و اگر کسی بخواد اطلاعاتی درباره ختنه شدن یا نشدن بدست بیاره توی قسمت نطرات وبلاگ دنبالش نمیگرده !!