شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

آفتاب از کدوم طرف دراومده !!!!

1391/3/5 13:30
نویسنده : نانا
300 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه کوچولو

چرا اینقدر میخوابی !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

از دیروز که از فروشگاه برگشتیم تا همین الان و امروز خیلی راحت خوابیدی !! یعنی پامیشی شیر میخوری ... آروغ میزنی ... و خودت میخوابی !! بدونه اینکه بزارمت رو پام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به قول بابایی : این بچه مونده از دست تو چکار کنه ... نمیخوابه میگی چرا ... میخوابه میگی چرا !!!!

چند باری رفتم قطره آ+د رو چک کردم که نکنه اشتباها" استامینوفن باشه !!!

اعتراف میکنم که دلم برا غرغرات تنگ شده !!!

بووووووووووووووووس برات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آوين
5 خرداد 91 20:26
خاله بميرم برات كه از دست اين مامانت گير كردي


خدا نکنه خاله ............ مامانمه دیگه !
مامان ماني جون
5 خرداد 91 20:38
گييييييييييييييير دادي ها
ميگم واسه بيرون رفتنه ها
منم يه بار ماني رو تو 50 روزگيش بردم بيرون و دو ساعتي تو مطب دكترم علاف بودم همين اتفاق افتاد
زياد خوشحال نباش خستگيش كه در شد پوستت كنده است
آرامش قبل از طوفانه


پس برنامه بریزم دو روز یه بار ببرمش بیرون !!!

واقعا هم آرامش قبل از طوفان بود
لی لی
6 خرداد 91 1:07
ای جاااااااااااااااانم
خب چهله تموم شده دیگه داره آروم میشه بچمون


ههههههههه شاید !!
مامان آريا
6 خرداد 91 12:18
اين دقيقا" يعني مادر بودن وقتي خوابه مي گه چرا اينقدر مي خوابه وقتي بيداره مي گه چرا يكم نمي خوابه تا استراحت كنم وقتي شيطوني مي كنه مي گه چقدر شيطونه وقتي ساكت مي شينه مي گه نكنه مريض شده و اينقدر ساكته و هميشه و هميشه بابت همه چيز نگرانه و دلهره داره
خدا براي بهداد حفظت كنه عزيزم اينا همه طبيعيه و لذت بخش
بوس براي بهداد جيگره خاله


پس منم یه مامانم !! خیالم راحت شد !!
ممنونم دوستم ..
مامان گیسو جون
8 خرداد 91 23:28
ههههه عاشقتم که مثل خودمی
ای جانم چه نازه


قابل نداره !!!!
خاله ي اميرعلي
9 خرداد 91 11:48
سلام عزيزم
اميرعلي جونم در مسابقه ي ني ني و شكلك شركت كرده خوشحال ميشم به آدرس زير برويد و با دادن راي مارو خوشحال كنيد ممنونم
http://noruz1391.niniweblog.com/post795.php


سلام

چششششششششششششم
عسل
9 خرداد 91 15:07
خدایی بگیر بخواببببببببببب
هر چند خودمم بودم مخ مخم میشد برم بیدارش کنم


ههههههههههه
مامان آريا
10 خرداد 91 10:59
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی است

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . .

عزيزم روز مرد و روز پدر و به باباي بهداد جون و به مرد كوچولوي خودم بهداد گلم تبريك مي گم

ممنونم دوست خوبم ..

داری میری تعطیلات !