شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

مهمون !!!!!!!!!!!!!!!!!!

1391/4/2 14:55
نویسنده : نانا
271 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من

دارم حرص میخورم باز !!!!

دیروز عمه 2 زنگ زد و گفت فردا دختر عمت همراه دوستش (زهرا ) میان تهران !!!!!!!!!!!!!!!!!

منم غصه دار شدم .. چون احتمالا تا آخر هفته میمونن !!!

نه از اینکه دارن میانا ... از اینکه من با دوتا بچه ی 13 ساله چکار کنم !!!!!!!!!!!!

اوندفعه که همراه عمه اومده بودن رو یادته ( تو شیکمم بودی ) کلی رو مخم بودن و کلی سوال پیچم کردن وای به الان که تنهان و علاقمند به بچه !!!!

وووووووووووووی خدا بهم صبر بده

میگما .. به نظرت چرا این خانواده ی بابایی با هم هماهنگ نمیکنن یکدفعه بیان تهران و برن !!!!!!!!!!!!! هی هر روز یه قسمتشون میان !!!! ای بابا

امروز 77 روزته :: 2 ماه و 15 روز :: 11 هفته تمام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

تربچه مامان
3 تیر 91 5:40
سلام عزیزم
دلم برات خیلی تنگ شده بود
راستش دیگه انگیزه برا نوشتن ندارم
دعا کن تربچه زودتر بیاد تا من هم بتونم بنویسم
این آقا بهداد شما هم خییییییییییییییلیییییییی خوردنیه ها


سلام دوستم
منم همینطور
بنویس بذار دلت وا بشه ...

ایشالله که زود زود میاد این تربچه خان
ریحانه
3 تیر 91 21:26
سلام دوست حرصو عزیزم
وبمو حذف کردم
منم گاهی خل میشم


سلام عزیزم ...
چه حیف !!!!!!!!!!!!!!!!!
الهه مامان روشا جون
3 تیر 91 23:11
سلام نارینه جون انقدر خودت رو اذیت نکن .بهداد گلی رو زیاد زیاد ببوس.به سر بزن آپم.


سلام عزیزم
چشششششششششششششششم
زهرا
5 تیر 91 14:09
سلااام...
ای جانم خاله جون... هزار ماشالا.. خوشتیپ .. چه آبنباتی داری نارینه جووون!! بزرگ شده..
نارینه جون تو زندگی انقدر چیزهای کوچیک و مهم هستن که تا وقتی داریمشون و ریز ریز دورو اطرافمون اتفاق میوفتن ازشون غافلیم... دقیقا همون اتفاق ها، همون آدما و همون لحظه ها یعنی خوشی.. مامان خانوم مهربون نزار چیزهای بی ارزش خوشی های کوچیک و بزرگ زندگیت رو برات کمرنگ کنه!
همه ی اومدن ها و نیومدن ها فدای یه تار موی بهداد خاله!! (تو که آبنبات داری ..چرا حرص میخوری؟)


سلام عزیزم
حرفات درسته کاملا" .... تمام سعیم رو میکنم که لحظه هام رو از دست ندم

مامان مانی جون
8 تیر 91 21:02
هماهنگی رو خوب اومدی


چه فایده !!


کیه که گوش کنه