شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 169 مامانی برای بهداد

1391/7/1 20:53
نویسنده : نانا
329 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز شروع شد و امروز اوله مهر ماهه !! یعنی مدرسه ها باز شد ... و از این به بعد میتونیم بدون سر و صدای بچه های توی کوچه بخوابیم !!!!!!!!!!نیشخند...

از مدرسه خاطره ی خاصی ندارم .. از بس که سرم تو کتاب بوده !!!!!

البته تغییر فصل برای کسایی که محصل و دانشجو تو خونه ندارن معنی نداره !!! حتی برای اونایی که کارشون مثل کاره بابایی هست هم معنی نداره ... چون تعطیل و غیر تعطیل و آخر و اول هفته و بهار و پائیز نداره !!! ولی با همه ی اینا تغییر فصلها قشنگه ...

امروز از پنجره که نگاه میکردم یه عالمه دانش آموز رد میشد ... و من دلم پر کشید به اون روزی که میخوام تو رو ببرم مدرسه ............................................ بغل

امروز 169 روزته :: 5 ماه و 16 روز :: 24 هفته و 1 روز

عکسای بدون شرح در ادامه

ماشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

لی لی
2 مهر 91 17:06
ای جون دلـــــــــــــم اون عکس اولی میخوام بخورم


وا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آسیه
2 مهر 91 21:49
وای ماشاالله به بهداد جیگر
بوسسسسسسسسسسسسسسسس برای تو نیستا نارینه جون برای بهداد جونمه


مرسی خاله ... اینو بهداد گفتا نه مامانش !!
مامان آريا
3 مهر 91 11:52
الهي كه خاله قربونت برم من با اين عكساي ناناسي كه ماماني گذاشته حسابي دل من و بردي آي اگه پيشم بودي حسابي مي چلوندمت و گاز گازيت مي كردم
عزيزم نمي دوني بعد از چند وقتي كه نبودم امروز كه سايتتو باز كردم و توي قسمت درباره وبلاگ عكس بهداد و ديدم چقدر ذوق كردم و قربون صدقش رفتم و ياد نوشته هات افتادم كه قبل از بودن بهداد نوشته بودي و خدارو شكر كردم كه تمام ناراحتي هات با وجود بهداد كم رنگ شدن و از خدا خواستم كه شما سه نفر هميشه خوشبخت و خندان باشين آمين

خاله چلوندن و گاز گاز نداریما !! حتی برای شما !!!

خداروشکر که دارم اینروزا رو میبینم ... خدا قسمته همه کنه انشالله
مامان مانی جون
3 مهر 91 15:55
کم شدن سر و صدای بچه ها رو خوب اومدی منم کلی خوشحالم
عکسای بهداد جونم عالیه خیلی خوردنی شده ها مواظب باش با این کمبود وقتی که داری واسه غذا پختن نخوریش ها


با تشکر از باز شدنه مدارس !!!
حالا که خورشهای تو فریزر هم تموم شد احتمالش زیاده !!
مامان گیسوجون
3 مهر 91 19:39
ای جونممممممم عزیزم ماشاا... هزار ماشاا...
وای خدا روروئک هم سوار شده بخورمت تپلی من
بوسسسسس


ممنونم خاله جون ...

بزرگ شده گل پسر ....!!
مامان گیسوجون
3 مهر 91 19:51
نارینه به جون خودم راضی ام ده سال از عمرم رو بدم برگردم به همین موقعی گیسو که الان بهداد جونم هست
آرزو نکن این روزها زود تموم بشه


ههههههههههههه انشالله همیشه سلامت باشن ...زود یا دیر باید بگذره این روزا ...
سمانه مامان پارسا جون
4 مهر 91 17:30
هزار هزار ماشاا... قربونت جیگرم
خیلی ماهی


ممنونم خاله
خاله ي امرعلي
14 مهر 91 22:58
سلام
هزارماشالاه يعني اين بهداد جون خودمونه ؟؟ بزنم به تخته چقدر اقا شده؟ واااااااااي اصلا باورم نميشه يعني من چند وقته اينجا نبودم كه اين همه بهداد جوني بزرگ شده
خدايا خودت نگهدار اين نازدونه ي خاله باش
نارينه جونم دوست گلم سلام
الهي من فدات بشم خيلي شرمندم به وقتش ميام و همه چيزو توضيح ميدم
فقط اسپند واسه اين اقا كوچولو يادت نره
فعلا عكسهاي خشگل خان رو نگاه كردم دراسرع وقت ميام مطالبو مو به مو ميخونم


سلام عزیزم ... دلمون برات تنگ شده ها !!! بازم دیر بیای بهداد زن میدم بره ها !!!!!