شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

سال نو مبارک ...

1390/1/1 1:14
نویسنده : نانا
242 بازدید
اشتراک گذاری

بر ما سالی گذشت

 و بر زمین گردشی ...

و بر روزگار حکایتی ...

امید که کهنه رفته باشد به نیکی .... و این نو آید به شادی ....

 

دردونه ی من ... عیدت مبارک ...

 هفت سین عشق !!!

عزیزکم ... هنوز دو ساعت به سال تحویل مونده و من آرزو دارم که توی لحظه تحویل سال ... تو همراهم باشی ... کنار من و بابایی .... انشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
2 فروردین 90 14:58
به به عجب هفت سین خوشگلی
عید شما مبارک.
ان شاءالله سال خیلی خیلی خوبی داشته باشین


چشمات قشنگه عزیزم

انشالله برای شما هم سال خوب باشه
خاله ی امیرعلی
9 بهمن 90 0:05
سلام
سفرهی هفت سین قشنگی درست کردین خیلی باسلیقه ای نارینه جون


سلام ممنونم عزیزم