شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

التماس دعا دارم

1391/11/6 1:18
نویسنده : نانا
230 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم ...

 یه فرشته ی زیبا چند روز پیش بخاطر واکسن 18 ماهگیش که تقلبی بوده دچار تشنج میشه و میره بیمارستان ...

 بعدشم بخاطر کم توجهی دکترا و پرستارا دچار اسهال و بدنش هم کم آب میشه ..

خداروشکر الان رو به بهبودیه ... ولی ازتون میخوام برای سلامتی کامل "" گیسو طلا "" یه حمد شفا براش بخونید ...

ممنونم دوستای گلم

************************************

 

با دعاهای شما دوستان .. دیروز گیسو طلا از بیمارستان مرخص شده ... البته هنوز بهبودی کامل حاصل نشده ... ولی همینقدر که از بیمارستان مرخص شده کلی جای شکر داره

انشالله برای هیچ مادر و فرزندی از این دست مسائل پیش نیاد

 

ممنونم از دعاهای قشنگتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مانی جون
5 بهمن 91 12:46
نارینه جون گیسوی مونا (سما) رو میگی؟
باورت نمیشه خیلی عصبی شدم
از کجا خبر شدی
زنگ بزنم حالشو بپرسم؟
زودی جوابمو بده


آره دوستم

براش دعا کردی حتما

نمیدونم ... دوست داری زنگ بزن .. حتما خوشحال میشه
marjan
5 بهمن 91 17:49
عزیزم این گیسو دختر سما جونه؟


آره عزیزم خودشه
مامی آوید
6 بهمن 91 2:31
آخییییییی...خیلی ناراحت شدم...بلاش دوره ایشالا...


انشالله
مامان مانی جون
6 بهمن 91 13:19
نارینه جون گوشیش خاموشه تهران بستری بوده یا کرج؟
تو از کجا ازش خبر میگیری؟
واسه تشنجاش بستریش کردن یا کم آبی؟
خیلی نگرانشم
اخه خیلی بهش گفتم مواظب واکسن 18 ماهگی باشه


نمیدونم عزیزم
من از کلوپ مشترکمون خبرش رو دارم
نگران نباش .. انشالله تا الان خوب خوب شده باشه گیسو طلامون
سمانه مامان پارسا جون
7 بهمن 91 13:24
وای نارینه جون من خبر نداشتم شوکه شدم
ایشاا... خدا خودش کمکشون کنه.


انشالله