شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یکسالگیت مبارک بهدادم

1392/1/19 23:59
نویسنده : نانا
258 بازدید
اشتراک گذاری

*

**

***

*****

******* 

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت

*** تولدت مبارک بهدادم ***

************************************

وقتی به روزهای پشت سرم نگاه میکنم ... وقتی به تمام اشک و لبخندهای یکسال گذشته فکر میکنم ... چشمم پر از اشک میشه .... و چیزی ندارم بگم .. جز ... الهی شکر ....

اومدنت بعد از یه انتظار ... اومدنت تو اوج ناامیدی ... برای من یعنی زندگی دوباره ...

الهی که سالهای سال سلامت باشی و عمر با عزت داشته باشی پسرم

دوستت دارم

 

این عکسارو گذاشتم که یادت باشه

کوچولو کوچولو بزرگ شدی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه
20 فروردین 92 14:27
تولد پسر گلتون مبارک باشه عزیزم .
ایشالله که همیشه سلامت و شادو نامدار باشه زیر سایه اول خدای مهربون و بعد هم خانواده مهربونش.


ممنونم دوست خوبم

انشالله

خوشحال میشدم میتونستم یهتون سر بزنم ...
لی لی
20 فروردین 92 20:42
الهــــــــــــــــی
عزززززیزم
مبارک باشه گل پسر....قند عسل
120 ساله بشی آقااااااااااا کوچولوچه زود داری بزرگ میشی...ماشالا
اوووووووف چه کرده نینی وبلاگ چقد عکسای خوشمل خوشمل
اینا هم به افتخار بهداد جونی

اینم نازه ...دوسش دارم


ممنونم دوستم ...

همه چیز زود میگذره ... بزرگ شدن بچه ها ... برگشت همسر از سربازی !! ... سالم که باشی همه چیز زود میگذره

سنگ تموم گذاشتی با این شکلکها .. مرسی
مامان ماني جون
20 فروردین 92 21:21
عزيزم يك سالگيت مبارك
ببين به قول مامانت كوچولو كوچولو بزرگ شدي اما مامانت خيلي زياد سختي كشيد
قدرشو بدون


ممنونم خاله ی مهربون
آسیه
21 فروردین 92 10:35
تولدت مبارک بهداد عزیزم
انشاالله 120 ساله شی خاله....در کنار پدر و مادر
انشاالله داماد شی....دعوت کنی عروسیتا بیایم برقصیم


ممنونم خاله جون
سلامت باشید

ایشالله ... از همین الان دعوتید شما و دخترجونتون !
مامان گیسوجون
22 فروردین 92 11:31
تولدت مبارک عزیز خاله الهی 120 ساله بشی بوسسسسسس


ممنونم خاله ی خوبم
مامی آوید
24 فروردین 92 3:40
آخییییییییییییییی چه ملوسهههههههههه...خدا حفظش کنه...

عجیب این بهدادی به دلم نشسته نارینه جون...

تولدت هزار هزار بار مبارک باشه پسرممممممم




ممنونم .. لطف داری خاله جونش



ایشالله سلامت باشی همیشه و سایت بالا سر اوید جون باشه


سمانه مامان پارسا جون
2 اردیبهشت 92 1:08
سلام نارینه جون خوبی عزیزم
شرمنده گلم من با تاخیر رسیدم تولد گل پسرتو تبریک بگم

تولدش هزاران بار مبارک



ایشاالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیرید


سلام عزیزم

خواهش میکنم دوستم .. همینقدر که بازم بهمون سر میزنی و به یادمونی خوشحال میشیم ... دیر و زود نداره که !!