شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

برای همسرم ....

1392/3/9 16:23
نویسنده : نانا
201 بازدید
اشتراک گذاری

 ...

من نمیفهمم چرا هیچ کس نمی نویسد از مردها

از چشمها و شانه ها و دست هایشان

از آغوششان ...

از عطر تنشان

از صدایشان ...

پررو میشوند

خوب بشوند

...

مگر ما با هر دوستت دارمی تا آسمان نرفته ایم؟

مگر ما به اتکا همین دست ها

همین نگاه ها

همین آغوشها در بزنگاه های زندگی

سرپا نمانده ایم؟...

من بلد نیستم در سایه دوست داشته باشم

من میخواهم خواستنم گوش فلک را کر کند

من میخواهم

مردم بداند دوستش دارم

تا ابد

همیشه

ماندگار

دیوانه وار

دوستش خواهم داشت ...

دوستت خواهم داشت ...

 << برگرفته از وبلاگ نیاز جان >>

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماني جون
9 خرداد 92 16:30
نه بابا


باور کـــــــــــــــــــــــــن
مامان ماني جون
9 خرداد 92 16:34
نانا بگم خدا چكارت نكنه مردم از خنده
داشتم ميخوندم گفتم نانا و اين حرفا!!!
فكر كردم توهم زدم اما رسيدم آخرش ديدم نوشتي "برگرفته از... "
چي بگم
الهي هميشه عاشق باشي



درسته که متن رو از جای دیگه برداشتم ولی حرف دلمه ...
مامان ماني جون
9 خرداد 92 16:37
ميگم راستي اين نياز جان كيه ما هم بريم بهش سر بزنيم شايد متحول شديم
اگه شويت كامنتاي منو بخونه ميگه پليس فتا بياد جمم كنه


اگه تونستی خودت پیداش کن ... توی پیوندام هست عزیزم