شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

خاطرات من و باباش...!

ما هم سه ساله شدیم.......

1392/10/30 1:19
نویسنده : نانا
234 بازدید
اشتراک گذاری

سه ساله شدیم .... به همین زودی ....

رفتم و اولین پستم رو خوندم .... و چیزی جز سپاسگذاری از خدا جونم توی ذهنم نیومد ....

هرچند اونروزا رنگ و لعاب پستام بیشتر بود ولی حال و هوای الان وبلاگمون قشنگتره .... و همش بخاطر حضور شما شکوفه ی بهاریه .... 

ممنونم که هستی بهدادم ....

از همه ی خوانندگان وبلاگم هم ممنونم ... چه اون دوستای خوبی که با نظراتشون بهم انگیزه نوشتن میدن و چه اون دوستای مهربونی که خواننده خاموشن ... 

امیدوارم تو همه ی خونه ها شادی مهمون باشه ... تو خونه ی کوچیک ما هم روزای شاد پایدار باشه 

همین ‌...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پارسا
30 دی 92 8:18
سه سالگی تون هزار هزار بار مبارک.من چند ساله خاموشم اما دلم نیومد تبریک نگم این سه ساله شدن.بهداد جونی از طرف ما ببوس لطفا
نانا
پاسخ
ممنونم دوست خاموشم من از دیدن کامنتهاتون انگیزه میگیرم بازم همراهمون بمونید
مامان ماني جون
30 دی 92 16:46
تفلد تفلد تفلدت مبارك مبار مبارك تفلدت مبارك با وبلاگت بودم الهي هميشه از خوشي هاتون بنويسي دوستم با آرزوي سالهاي بعد در كنار هم
نانا
پاسخ
ممنونم دوستم ... امیدوارم شما هم همراه ما بمونید
مامان گیسو جون
30 دی 92 17:05
نانا
پاسخ
مامان گیسو جون
30 دی 92 17:32
http://nininegin.niniweblog.com/post382.php اینجا رو بخون عشقم جوابت هم همونجا تو نظرات دادم شاید جواب سوال یکی دیگه هم باشه
نانا
پاسخ
ممنونم عزیزم ...جتما میخونم
لی لی
2 بهمن 92 18:07
مبارکاااااااااااااااااا باشه
نانا
پاسخ
سلامتیها باشه