شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

شهداد جان تولدت مبارک

1390/2/4 18:12
نویسنده : نانا
337 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم ...

این یه پسته مخصوصه ... مخصوص دوست کوچولوت که دیروز پا به زمین گذاشته ...

امیدوارم ... یه روزی برای تو بنویسم ...

به این اعتقاد دارم ... نوزادان بوی خاصی میدن که هیچ عطری نمیتونه لذت بوییدنش رو به آدم بده...حس زندگی ...

آخه میدونین... تازه از پیش خدا اومدن... هنوز بوی عالم ناکجا آباد رو با خودشون دارن... هنوز به عطرهای زمینی نیازی ندارن

چقدر پاکن... چقدر معصوم و بی پناهن... چقدر قشنگن...

کی میدونه قراره کی بشن... کجا برن... چی کار کنن؟! فرداهایی هست که دل کسی رو بشکنن؟!دست کسی رو بگیرن ؟!عصای دست پدر و مادرشون بشن ؟!

کی میدونه؟!

هیچکس... فقط اونی میدونه که بهشون اجازه ورود به دنیا رو داده ...

من عاشق این موجودات کوچولو هستم...

و به این جمله ایمان دارم :

تا وقتی کودکی متولد میشود یعنی هنوز خداوند از بشر ناامید نشده است"

شهداد عزیزم ... تولدت مبارک ...

سفانه جووونم ... مادر شدنت مبارک ...

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مانی جون
4 اردیبهشت 90 1:41
به امید خدا هر چه زود تر نوبتت بشه آمین


الهی آمین