شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 39 مامانی

1390/2/6 15:22
نویسنده : نانا
239 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

 به خاطر شرایط من ترجیح دادیم که سفر نریم ...niniweblog.com

خوب اگه تو مهمون دلم باشی که من نیاز به استراحت دارم و اگرم خدایی نکرده نیومده باشی پیشم باید برم پیش دکترم ...

 با اینکه بابایی خیلی دوست داشت که بریم ولی وقتی با هم فکر کردیم دیدیم که شرایطمون جور نیست ... پس کنسلش کردیمniniweblog.com

بماند که بابایی چطور برای محمد آقا توضیح داد که شرایطمون جور نیست ...niniweblog.com

 دیروز از بس تو فکرت بودم دیگه داشتم به مرز جنون میرسیدمniniweblog.com

به بابایی گفتم بره برام لوبیا سبز بخره تا بشینم پاک کنم و سرگرم بشم ... ساعت 7 شب !!! اونم که طفلی مونده تو کار من ...niniweblog.com

فقط گفت مثل اینکه ویارت زود شروع شده ...niniweblog.com

 تا بابایی بره و ویارونه منو بگیره و بیاد ساعت 7 و نیم شده بود ( نمیدونم اون موقع شب واسه من از کجا لوبیا پیدا کرده بود ) ...

همون موقع نشستم به پاک کردنشون و تا جمع و جورش کنم ساعت 10 شده بود ... البته بابایی هم کمکم کرد ... چون کمرم حسابی درد گرفته بود و تو قیافم معلوم بود که دارم از این کار نهایت لذت رو میبرم !!!niniweblog.com

 ساعت 10 شام خوردیم و منم دوباره رفتم سراغ لوبیاها ... با اینکه حسابی خسته شده بودم ولی لوبیاها باعث شدن یه چند ساعتی بیخیاله اومدن و نیومدنت بشم...niniweblog.com

 امروز هم که از صبح بابایی کنارم بود و نمیذاشت زیاد فکر کنم ... فقط هر چند ساعت یه بار مثه این آدمای ( ...) ازش میپرسیدم : یعنی هست !!! اونم یه ماچ تحویلم میداد و میگفت : انشالله که هست ...niniweblog.com منم هی خودم رو لوس میکردم براش ...niniweblog.com

امروز یه کتاب جدید رو شروع کردم به خوندن ...فقط به خاطر اینکه فکرم مشغول باشه ... البته من خیلی کتاب میدوستم ولی نه در هر شرایطی !!!

فردا ممکنه بهتر از امروزم باشه ...یا شایدم نه ... بهر حال شروع یه انتظاره ...niniweblog.com

من هنوز هم منتظره یه نشونه کوچولو از طرف تو هستم ... خدا کنه فردا برام روز خوبی باشه ...

دوستت دارم فرشته ی کوچولوی منniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
7 اردیبهشت 90 16:18
الهی هر چه زودتر نی نی دار بشی


ممنونم عزیزم
انشالله برای همه ... عد از همه هم من