شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 40 مامانی

1390/2/7 15:21
نویسنده : نانا
246 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من

امروز هم ب.ب.چ منفی شد ...niniweblog.comو من رفتم سراغ یادگاریهایی که از سری قبلی اومدنت نگه داشتم ... وقتی تاریخها رو مرور کردم متوجه شدم که سری قبل هم 5 روز بعد از موعد پری برام مثبت شده بوده ...niniweblog.com

و این منو امیدوارتر کرد ...niniweblog.com

البته قبل از اینکه یادگاریهارو چک کنم .. کلی کار کردم ...

 خونه رو جارو کشیدم و سرامیکها رو بخارشو ...niniweblog.com

بعدشم کلی گردگیری داشتم ..niniweblog.com

بعدشم یه دوش آب گرم حالم رو جا آورد ...niniweblog.com

 ولی الان کمرم درد میکنه ...niniweblog.com

بابایی زنگ زد تا ببینه خبری ازت شده یا نه ... وقتی بهش گفتم که خونه رو جارو کشیدم دعوام کرد که تو این شرایط نباید کار کنی ...تازه دستور داد که شام هم نمیخواد پزنده کنی ...niniweblog.com

خوب اونم نگرانه ... ولی کلی ذوقید وقتی فهمید هنوز خبری از پری نیست ...niniweblog.com

چی بگم مادر ...انگاری قراره یه امروزمون هم با امید به بودنت بگذره ...niniweblog.com

میبوسمت نازنینمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مانی جون
7 اردیبهشت 90 17:01
سلام.یادداشت 40 روتازه خوندم که یهو دیدم دوباره اومدی اول به روز شده ها گفتم حتما خبرای خوب داری من که تو دنیای مجازی اینقدر مشتاقم که یه مامان به دنیا اضافه شه دیگه خودت چی میکشی خدا میدونه.آرزو میکنم مسافر کوچولو زود تر بیاد تو دلت و خوشحالتون کنه.


سلام عزیزم ...
ممنون از لطفت که بهمون سر میزنی
مامان تربچه
7 اردیبهشت 90 18:06
وای خدای من
چه قدر زیبا و روان مینویسی
فوق العادست
من هم منتظر نی نی هستم، همین روزها موقع پری من هم هست و مثل خودت خدا خدا می کنم نیاد!
هفته ی دیگه شاید برم آز بدم (البته اگه سر و کله ی پری پیدا نشه!)
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشم


انشالله که هر چی صلاحه همون براتون پیش بیاد ...

من هم خوشحال میشم دوست عزیزم
بابای ایلیا
7 اردیبهشت 90 18:47
سلام

کل وبلاگتو خوندم خیلی خوب می نویسی از این بابت بهت تبریک میگم ؛ اینو بهت بگم تو که ازحالا اینقدر غرق در لذت مادر شدنی بدون موقعی که انشاا... فرزندت بدنیا بیاد لذتی فراتر خواهی برد حسی که هیچ موقع تجربش نکردی . فقط توکل کنید به اونیکه صاحب نفسه هرچی که مقدر باشه همون میشه ؛ اینم بهت بگم که هیچ وقت چیزیو از خدا بزور نخواه . اگه دوست داشتی از وب پسرم دیدن کن .

ممنون


سپاسگذارم
آسیه
7 اردیبهشت 90 23:31
عزیزم من که مامان نشدم
انشاالله تو حتما حتما مامان شده باشی تا حالا
از صمیم قلب آرزو میکنم فندقت الان توی شکمت باشه گلم


ممنونم از لطفت عزیزم

انشالله هر چی صلاحمونه همون پیش بیاد
حمید
8 اردیبهشت 90 7:23
سلام مامان جونم اینقدر پاکی و صداقت و مهربونی احساس داخل نوشته هات است که هروقت میخونم جز عشق نمیبینم خیلی زیبا مینویسی خیلی دوست دارم دلت شاد خدانگهدار


مرسی پسرم !!!
شما هم موفق باشی
مامان نی نی ناز
8 اردیبهشت 90 12:08
عزیزم ان شالله که هر چی خیره برات پیش بیاد....
ان شالله پری نیاد و نی نی بیاد و بمونه ....
توکل به خدا داشته باش....

خدایا دل این مامان منتظر رو شاد کن.


ممنونم عزیزم ... انشالله حال شما هم هر چه زودتر روبراه بشه