شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 41 مامانی

1390/2/8 22:01
نویسنده : نانا
225 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم

دلم میخواست این یادداشت رو وقتی بنویسم که از بودنت مطمئن میشم ...niniweblog.com

امروز بابایی قبول نکرد که بریم آز بدیم ... میگه به وقتش میفهمیم ... دل گنده شده !!! شایدم میترسه ... نمیدونم ... به هر حال من همچنان بدون علائم هستم ... یا دارم مقاله میسرچم ... niniweblog.comیا دارم با انگشتام حساب کتاب میکنم ...!!

 

وااای که چقدر دلم میخواد این دو روز هم زود تموم بشه تا برم آز بدم ... البته هنوزم دو دلم ... شایدم تا اون وقت پری بیاد niniweblog.com

فقط دلم میخواد این چند روز بگذره ...niniweblog.com

چشم انتظاری خیلی سخته مامانی

بوس بوسniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
8 اردیبهشت 90 22:09
ایشالله اگر قسمت باشه این سری می شه
توکل کن


هرچی که خدا بخواد
مامان مانی جون
8 اردیبهشت 90 22:44
آرزو میکنم به آروزت برسی.امیدوار باش به خدای بخشنده


مرسی مامان مهربون
سما
9 اردیبهشت 90 3:55
سلام عزیز دلمممممم
قربونت برم با اون دل مهربون و منتظرت
تو دل همین شب برات از ته دل دعا می کنم که فرشته ات بیاد و مهمون دل پر مهرت بشه
بوسسسسسسسسس


قربونت برم عزیزم ...
دعای شما مامانی مهربون زودتر اجابت میشه

بوس بوس
عسل مامان ابوالفظل
9 اردیبهشت 90 17:27
عجله نکن هر چی خواست خدا باشه به ماهم سری بزن خوشحا ل میشیم بوس بای


ممنونم
انشالله همیشه فرزندتون سلامت باشه