شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 4 مامانی

1389/11/6 20:14
نویسنده : نانا
339 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

امروز از صبح من و بابایی و دختر عمه و دوستش رفتیم بازار

وای که مثل مامانیت سختگیر و مشکل پسنده !!!!!

مامانی برای خودش یه عروسک خوکشل خریده ( البته مال توئه ولی فعلا من باهاش بازی میکنم )

مثل خودت نازو ملوسه با لباس و گلسر صورتی ..... موهاشم فرفری و خوشگله... لپاشم خیلی تپلیه... درست مثل تو

کفشای کوچولو ... دامن کوتاه .... خییییییییلی نازه

بسه دیگه

فعلا آویزونش کردم بالای کامم تا هر وقت میبینمش یادت بیافتم 

دوست داشتم بیشتر برات بنویسم ولی خیلی خسته ام مامانی جونم

مواظب خودت باش عزیزکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ضحي جون
6 بهمن 89 20:31
خيلي خوب بود


مرسي كه بهمون سر زدی عزیزم