شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 47 مامانی

1390/2/19 16:42
نویسنده : نانا
288 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

 این بابایی هم خیلی ناز داره و ما نمیدونستیم !!!niniweblog.com

درسته که من ازش دلخور بودم ولی وقتی سر حرف و درد دلمون باز شد دیدم چقدر از دستم گله داره ... ازرفتار مامانی ... تو این مدت که همش بی حوصله بودم و بهش کم توجه شده بودم کلی دلش گرفته بود ... منم که از قصد اینکارارو نکرده بودم ... البته آخر حرفاش گفت که شرایط من رو درک میکنه و یه کوچولو بهم حق میده ... فقط یه کوچولو !!!!niniweblog.com

 همین شد که آخر سر من بدهکار هم شدم ... niniweblog.com

 البته خوب بود ... بعد از رفتن تو اینجوری نشسته بودیم درباره خودمون حرف بزنیم ...niniweblog.comاز بس که حواسم پیشت بوده و توی توهماتم میگشتم ...niniweblog.com

 

الانم هیچ حرف نگفته ای تو دلمون نیست ...niniweblog.com

 

هرچند دو روز طول کشید تا کاملا حرفامون تموم بشه ولی بعدش هر دومون راضی بودیم ... و خوشحال ...

خوشحالیمون خیلی طولانی نشد ... بابایی عصر دیروز رفت و جواب آزمایشش رو گرفت ... وقتی اومد و دیدم پکر شده ... فهمیدم یه خبراییه ...نگرانی رو تو چشماش میدیدم ... بند دلم پاره شد ... برگه رو گذاشت رو میز و رفت جلو تلویزیون نشستniniweblog.com

منم برداشتم ببینم چه خبره ...دیدم آزش خیلی خوب نیست ... البته بدم نیستا ... ( به تشخیص مامان دکتر !!! )niniweblog.com

 اون موقع درباره آز باهم حرف نزدیم ... برگه رو نگاه کردم و گذاشتمش کنار ...چون بابایی همونجور کسل بود ... تا شب دیدم که یه کم سرحال شده ... بهش گفتم که بریم پیش یه دکتر ببینیم چی میگه ... اونم قبول کرده ... امروز زنگ زدم و براش وقت گرفتم که فردا بریم دکتر ...niniweblog.com

خیلی ناراحتم عزیزم ... ولی به بابایی نشون نمیدم ناراحتیمو تا دلش نگیره ... همش فکرم مشغوله ... ولی میخندم تا بابایی ناراحت نشه ... مثل همون وقتایی که من از دکتر حرفای خوبی نمیشنیدم و اون میگفت که مهم نیست و دلداریم میداد ...niniweblog.com

چی بگم عزیزم ...

 بازم دلم از خدا جونم گرفته ...niniweblog.com

نمیخوام زود قضاوت کنم ... انشالله که مشکل خاصی نباشه ...

 فعلا حالمون خوبه ولی هنوزم ته دلم شور میزنه

 برامون دعا کن عسلکمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سما
19 اردیبهشت 90 16:28
سلام عزیز دلم
اول اینکه همیشه همینه و ما به آقایون تحت هر شرایطی بدهکاریم چرا نمی دونم
بعدشم گلم بسپار به خدا عزیزم ان شاا... که مشکلی نیست گلم منم دیشب آز شوشو رو گرفتم وضعیت کبدش داغونه کلسترول هم جدیداً گرفته
سپردم به خدا


امیدوارم مشکلی نباشه ...
ممنونم ازت دوست خوبم
گل یاس
21 اردیبهشت 90 10:22
مهربونم با اجازت لینکت می کنم


باعث افتخارمه عزیزم