شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 54 مامانی

1390/3/4 21:06
نویسنده : نانا
302 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار نارنجم

بابایی حوصلش سر رفته شدیییییید !!! میدونیکه عادت نداره تو خونه بند باشه ... ولی مجبوره بمونه ... صبح بلند شده لباس پوشیده ... منم خواب بودم ... سرمو بلند کردم میگم کجا میری ؟؟؟ میگه برم روزنامه بگیرم بیام !!! فکر کن توروخدا ... 3 طبقه پله رو بره پایین و بیاد بالا واسه چهارتا برگ روزنامه!!!

نذاشتم بره و گفتم بعد از صبحانه میرم میگیرم برات ... البته نرفتما ... خودش گفت نمیخواد بری ...niniweblog.com

بهش حق میدم ... من به توی خونه موندن عادت دارم ... یعنی یه جورایی خودم رو سرگرم میکنم ... ولی اون که هر روز بیرونه یه کم براش سخته ... البته چون درد و ورمی نداره مشکلی نیست و میتونه بره بیرون ... حالا یه دو روزی استراحت کنه بهتره

وقتی که آدم زیادی حوصلش سر بره نقشه و برنامه هم زیاد میاد تو سرش ... بابایی پیشنهاد داده که بعد از روبراه شدنش یه هفته ای بریم شمال ... یعنی دو هفته دیگه .. خیلی وقت هم هست نرفتیم ... گفتم باشه میریم ... البته خودش گفت که اگه نینی دلت باشه نمیریما !!! فکر کنم این ماه بابایی به جای من توهم زده !!!niniweblog.com

این ماه نگرانی ندارم ... مثل ماههای قبل روزا رو نمیشمرم ... ولی به بودنت امید دارم ... خووب پرروئم دیگه !!!!niniweblog.com

اما ... کاشکی باشی ...

میبوسمت شکوفه ی منniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سما
5 خرداد 90 2:28
ان شاا...
ان شاا... که هست عزیزم
راستی سلام
خدا رو شکر که مشکلی نداره
ای جونم دیگه به اومدن شکوفه بهار نارنجمون چیزی نمونده
خدایا شکرت
بوسسسسسسسسسس


سلام عزیزم ...ممنونم از روحیه ای که بهم میدی ... ایشالله که دلمون شاد بشه ...بووووووووووووس
مامان تربچه
5 خرداد 90 12:46
سلام عزیزم
خوبی خانمی؟
وااای سه شنبه کیل براتون صلوات فرستادم
فکر نمی کردم به این زودی آپ کنی
خب خدارو شکر
دیدی بیخود استرس داشتی



سلام عزیزم
ممنونم
مرسی که برامون دعا کردی
آپ کردم تا از نگرانی در بیایین !!
استرسم بیخود بود ... ولی نمیشد که نباشه ...هههههههه
گل یاس
6 خرداد 90 1:02
عزیزم انشالله همین ماه یه نی نی ناز و تپلی تو دلت اومده
خوشحالم که عمل همسری خوب بوده
دوست دارم دوستم


ممنونم دوست مهربونم ... انشالله شما هم ماه دیگه مامان جون میشی