شکوفه ی بهار نارنج ... بهدادشکوفه ی بهار نارنج ... بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و باباش...!

یادداشت 58 مامانی

1390/3/12 17:49
نویسنده : نانا
315 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی بهار نارنج من

دیروز عصر لباسشویی رو روشن کردم و مشغول کارام شدم ...بعد از دوساعت که کار لباسشویی تموم شد ... رفتم سراغش تا لباسارو در بیارم ...که دیدم بعله ... همه لباسها به رنگ آبی ملایم دراومدن !!!

حالا هرچی نگاه میکنم میبینم لباس آبی تو ماشین نداشتم ...niniweblog.com

شروع کردم به درآوردن لباسا ... که یهو دیدم یه چیز آبی رنگ لای تی شرت بابایی داره چشمک میزنه .. میدونی چی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کلاه اتاق عمل بابایی !!!niniweblog.com

بعد از مرور اونروز یادم اومد که موقع ترخیص وقتی بابایی لباسشو عوض کرد این کلاه بیچاره هم اون تو گیر کرده و منم همینجوری انداختمش تو لباسشویی و این افتضاح به بار اومد ...

مجبور شدم همه لباسهارو با سفیدکننده بشورم ...یعنی دوباره کاری ...

حالا شانس آوردم که بلوزای بابایی اون تو نبود .. همش زیر پوش بود ...و تی شرت  !!!

هنوزم در حال جمع کردن وسایل سفرم ...

امشب میریم .. با خاله جونت اینا ... میدونی که شوهر خاله جون .... میشه پسردایی بابایی ... هم پسردایی هم باجناق ... پس همسفرای خوبی هستیم برای هم ...

امیدوارم اونجا خیلی بهم سخت نگذره ... میدونیکه ...

میبوسمت کوچولوی من niniweblog.com

پ.ن : راستی عزیزدلم ... یکی از همبازیهای کوچولوت اومده و مهمونه دل مامانش شده ... خیلی براش خوشحالم ... انشالله که خدا سالم و سلامت حفظش کنه و بعد از 9 ماه بذارش تو بغل مامان جونش ... ستاره جونم مبارکه عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سونیا
13 خرداد 90 0:44
منم چند بار این بلا سر م امده وااااااااااااای لباسهای ما صورتی شده بودن ولی بعد دوباره کاری برگشتن به رنگ اولشون راستی نی نی گلت چند ماهشه؟ تو سفر هم مواظبش بااااشیا ...


تجربه مفیدیه که همه انجام دادیم !!!
من هنوز نین ندارم ... یعنی نینیم پیش خداست و امیدوارم زود زود بیاد پیشم
بوووووووس
مامان تربچه
13 خرداد 90 11:50
واااااااای کلی با شوشو خندیدیم!!!!!!!
چه اتفاق بامزه ای!


خیلی با مزه بود !!!
مامان پارسا جون
13 خرداد 90 18:18
منم ازین دسته گلا زیاد به آب دادم
فکر کن همه لباسای شوهرم صورتی شدن
بهتون خوش بگذره


خوشحالم که تنها نیستم !!

مرسی گلم
سما
14 خرداد 90 1:02
سلام عزیز دلم
ان شاا... بهترین و به یاد موندنی ترین سفرت باشه گلم خوش بگذرون و برامون سوغاتی یه فرشته بیار
بوسسسسسس


ممنونم مامانه مهربون